رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اولین قسمت برنامه «دلبرونه» به کارگردانی امیر شعیبی و تهیه کنندگی امیر زنده دلان پنج شنبه ۷ مهرماه ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دلبرونه» با محوریت گفتگوی صمیمانه و کمتر دیده شده با کودکان، کشف نگاه کودکان و خردسالان به […]

اولین قسمت برنامه «دلبرونه» به کارگردانی امیر شعیبی و تهیه کنندگی امیر زنده دلان پنج شنبه ۷ مهرماه ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دلبرونه» با محوریت گفتگوی صمیمانه و کمتر دیده شده با کودکان، کشف نگاه کودکان و خردسالان به زندگی بزرگترها و والدینشان و همچنین بازگو کردن تخیلات آنها نسبت به جریان زندگی واقعی در ۲۶ قسمت ۲۵ دقیقه ای تهیه و تولید شده است.

این برنامه شاد و سرگرم کننده با حضور فرزندان ۴ تا ۷ ساله شیرین زبون ایران زمین تماشایی می شود که اتفاق های بامزه و پیام های شفاهی رو برای والدین خواهد داشت.

گفتنی است این برنامه از بخش های متنوع دیگری مثل موشن گرافیک، مستند کودکان در خانه سالمندان، گردشگری و طبیعت گردی، بازی گروهی کودکان، شهر بازی، کارتینگ و… برخوردار است.

همچنین «دلبرونه» در آیتمی به معرفی کتاب از زبان کودکان می پردازد و در بخش دیگری با بچه های دیروز آشنا خواهیم شد.

«دلبرونه» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیما، پنج شنبه و جمعه شب ها ساعت ۲۱ با اجرای امیر زنده دلان تقدیم نگاه کودکان و خردسالان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار