رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

برنامه «جان‌وتَن» امروز ششم مهرماه در قصه «قاسم صادقی» را در شبکه سه سیما روایت می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، جدیدترین قسمت برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر، تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی و بااجرای محمدجعفر خسروی امروز ششم مهرماه حوالی ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. […]

برنامه «جان‌وتَن» امروز ششم مهرماه در قصه «قاسم صادقی» را در شبکه سه سیما روایت می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، جدیدترین قسمت برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» به کارگردانی علی فراهانی‌صدر، تهیه‌کنندگی مهدی مستوفی و بااجرای محمدجعفر خسروی امروز ششم مهرماه حوالی ساعت ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

«به ما می‌گفتن آدم‌خوارها» عنوان این قسمت است که سوژه آن یعنی «قاسم صادقی» قصه زندگی خود را روایت می‌کند.

در خلاصه قصه این قسمت آمده است: «قاسم صادقی در ابتدای جنگ ایران و عراق به عضویت گروه فدائیان اسلام درمی‌آید؛ گروهی متشکل از لوطی‌ها که توبه کرده‌اند و می‌خواهند در جنگ شرکت کنند. آن‌ها ابتکارات زیادی برای مقابله با ارتش عراق در نظر دارند. از اختراع وسایل ابتکاری گرفته تا ایجاد جنگ رسانه‌ای علیه دشمن…»

این قسمت امشب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه افق سیما نیز روی آنتن می‌رود.

«جان‌وتَن» که محصول مشترک مرکز مستند سوره و مرکز هنری-‌رسانه‌ای نهضت است تا ششم مهرماه هر روز حوالی ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه سه سیما و تا هفتم مهرماه هر شب ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه افق سیما روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار