رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

روشان امیری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «چسب زخم» گفت که دغدغه اش در این سریال به تصویر کشاندن همدلی و همراهی بانوان با مردان بوده است. روشان امیری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره سریال تلویزیونی «چسب زخم» که به کارگردانی سیدحامد تهرانی‌علوی، تهیه‌کنندگی روشان امیری و نویسندگی سمیرا مختاری و عاطفه نفری از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، عنوان کرد: سریال «چسب زخم»، […]

روشان امیری تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «چسب زخم» گفت که دغدغه اش در این سریال به تصویر کشاندن همدلی و همراهی بانوان با مردان بوده است.

روشان امیری تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره سریال تلویزیونی «چسب زخم» که به کارگردانی سیدحامد تهرانی‌علوی، تهیه‌کنندگی روشان امیری و نویسندگی سمیرا مختاری و عاطفه نفری از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، عنوان کرد: سریال «چسب زخم»، سریالی با موضوعی کاملا خانوادگی است، خانواده ای صمیمی که هر کدام از اعضای خانواده آن دچار چالشی می شوند.

این تهیه کننده درباره داستان سریال گفت: این خانواده ۲ فرزند پسر و ۱ فرزند دختر دارند؛ پسری سرباز و دختری که خواستگار دارد و به دلیل شرایط نامساعد پدر و مادرش خواستگار را به خانه راه نمی دهد، همچنین پسر بچه ای که همدرد خانواده است و همیشه سوالاتی برای ذهنش به وجود می آید. هما، مادر خانواده بار مسئولیت بیشتری را بر دوش می کشد، او کمک‌بهیار بیمارستان است و به دلیل مشکلاتی که برای علی همسرش پیش می آید، شغل دومی را برای خودش دست و پا می کند و در خانه دیگران مشغول کار می شود. هما در هر خانه که برای کار می رود شاهد داستان هایی که برای اعضای آن خانواده اتفاق می افتد، می شود. «چسب زخم» داستان خانه‌های  دیگران را از نگاه هما روایت می کند و هما به عنوان فردی که همدرد است و شرایط را درک می کند، سعی دارد تا دیگران را به صلح و آرامش دعوت کند.

امیری درباره انگیزه ساخت این سریال تصریح کرد: دغدغه من به عنوان تهیه کننده این اثر به تصویر کشاندن همدل و همراه بودن بانوان با مردان است، در خانواده بین زن و مرد تفاوتی وجود ندارد و همیشه اعتقاد دارم یک نفر نمی تواند جور همه را بکشد، اگر خانواده ای با هر سطح اجتماعی همراه هم نباشند، نمی توانند قوی باشند. امیدوارم «چسب زخم» درحد خودش، موفق باشد.

او ضمن اشاره به این که در این مجموعه تلویزیونی، هنرجویانش را کنار بازیگران اصلی مقابل دوربین آورده است، اظهار کرد: آنها هنرمندانی پر انرژی و با استعداد بودند، به دیده شدن هم علاقه داشتند، همچنین بعضی از آنها آگاه تر و بهتر بازی می کردند و برخی برای ایفای نقش مقابل دوربین استرس داشتند که این موضوع چالشی را برایم رقم زد و مرا متوجه این کرد تا به پرورش هنرجوهایم بیشتر دقت کنم و قبل از انتخاب، بازی آنها را مقابل دوربین ببینم.

امیری درباره همکاری با گروه عوامل «چسب زخم» گفت: تجربه همکاری با این گروه برایم جذاب بود، کار کردن با اتابک نادری و ساناز سماواتی که بازیگران ثابت این مجموعه تلویزیونی بودند و دیگر بازیگرانمان لذت بخش بود. در زمان کوتاهی که داشتیم، ما باید در ۴۵ روز هر سه روز یکبار لوکیشن عوض می کردیم و در مجموع به ۱۵ لوکیشن برای فیلمبرداری رفتیم که این کار رابرایمان خیلی سخت کرد اگر همدلی عوامل نبود، کار برایم بسیار مشکل می شد و از همه آنها متشکرم.

تهیه کننده «کافه سنتی» خطاب به مسئولان و مدیران عنوان کرد: یک خواهش دارم، آن هم این است که بیشتر بها دهید، به بانوان میدان دهید، ما تهیه کننده زن خوب کم نداریم و آثار آنها را همچنان در سینما و تلویزیون می بینیم، از بانوان کار بخواهید و از آنها دعوت کنید، با یک سری آدم های همیشگی کار نکنید. این بها دادن باعث می شود در راهی که بانوانی امثال من در حوزه های متفاوت چون بازیگری، کارگردانی، تهیه کنندگی و … به تکامل برسند و بهترین های خود را ارائه دهند.

روشان امیری در پایان اظهار کرد: من در «چسب زخم» و آثار قبلی به چیزی رسیدم، آن هم این است که نگویید چرا نمی شود؟ چرا نشد؟ چرا دیر شد؟ به زمان‌بندی خدا اعتماد کنید، هرآنچه باید اتفاق بیافتد، مطمئن باشید در زمان خودش به بهترین شکل اتفاق می افتد. اگر تمام دنیا دست به دست هم دهند تا کاری را برای تو نشد کنند، خدا بنده اش را برای تو می فرستد تا آن کار را برایت انجام دهد.

سریال تلویزیونی «چسب زخم» از شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ روانه شبکه پنج سیما شد. این سریال در ۱۵ قسمت ساخته شده است و از شنبه تا پنجشنبه، هرشب ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۲۳ و ۱۱ صبح تکرار بازپخش می شود.

ساناز سماواتی، اتابک نادری، سیاوش مفیدی، شهرزاد عبدالمجید، سوسن پرور، مینا نوروزی، حسین یار یار، فرهاد بشارتی، فاطمه شکری، ارسطو خوش رزم، وحید شیخ زاده، فرخنده فرمانی زاده، محمودرضا قدیریان، مرتضی رستمی، مریم وطن پور، مجید شهریاری، فرشته ترابی و غیره در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار