رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «خانه و خانواده» روز شنبه ۹ مهر، همزمان با روز جهانی سالمند، با هدف آگاه سازی از شرایط و نیازهای سالخوردگی و تکریم افراد سالمند پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، معمولاً سالمندی با کاهش یا افت توانایی‌های جسمی، فکری، اجتماعی و… شناخته می‌شود و سالمندان به […]

برنامه «خانه و خانواده» روز شنبه ۹ مهر، همزمان با روز جهانی سالمند، با هدف آگاه سازی از شرایط و نیازهای سالخوردگی و تکریم افراد سالمند پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، معمولاً سالمندی با کاهش یا افت توانایی‌های جسمی، فکری، اجتماعی و… شناخته می‌شود و سالمندان به دلیل این تغییرات دچار مشکلات روحی و جسمی می‌شوند که نیاز به توجه ویژه دارد، تعیین روزی به نام روز سالمندان در جهت آگاه سازی افراد نسبت به این قشر است.


زینب برومند تهیه کننده برنامه «خانه و خانواده» این هفته بیان کرد: شروع سالمندی در واقع از زمانی است که شخص ویژگی های فردی خاصی را در زندگی خود مشاهده می کند. به طور معمول وقتی فرد در خیلی مواقع احساس می کند توانایی ها، قدرت یا صبر و حوصله ای که قبلا داشته به صورت محسوسی کاهش پیدا کرده است که این توانایی ها شامل قدرت جسمانی، فکری، فیزیکی و … می باشند.
وی ادامه داد: با توجه به روز جهانی سالمند، با حضور دکتر فاطمه رمضانخانی در برنامه به بررسی نیازهای روانی سالمندان و بهداشت روانی سالمندان خواهیم پرداخت.
گفتنی است: «خانه و خانواده» با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار