رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ حسام ایمانی، خلبان و آتش‌نشان گفت: از جوانی تقریبا تمام کارهایی را که تصور می‌کردم در آینده ممکن است حسرت آن‌ها را بخورم امتحان کردم و وارد حرفه‌های مختلفی شدم. من در خیابان هاشمی بزرگ شدم و تماشای هواپیما‌ها باعث شد علاقه بسیاری به […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ حسام ایمانی، خلبان و آتش‌نشان گفت: از جوانی تقریبا تمام کارهایی را که تصور می‌کردم در آینده ممکن است حسرت آن‌ها را بخورم امتحان کردم و وارد حرفه‌های مختلفی شدم. من در خیابان هاشمی بزرگ شدم و تماشای هواپیما‌ها باعث شد علاقه بسیاری به خلبانی پیدا کنم.

انسان نمی‌تواند آرزو‌های بزرگ خود را به تنهایی برآورده کند؛ فرد در کنار تلاش‌های بی‌وقفه خود نیاز به حمایت و همراهی خانواده و عزیزانش هم دارد.

وی افزود: من طی دوران حرفه‌ای خود فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌ام و از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷ در حوزه موسیقی فعالیت کردم و در نهایت با موسیقی خداحافظی کردم؛ در کنار این مسئله از سال ۸۵ تا ۹۳ در آتش‌نشانی فعالیت می‌کردم که از آن هم خارج شدم.

از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۱ دانشجوی خلبانی بودم و از سال ۱۳۹۱ تا به امروز در رشته خلبانی هواپیما‌های سبک فعالیت می‌کنم. از ابتدای راه هدف خلبان شدن داشتم و فعالیت‌های دیگرم با هدف رسیدن به خلبانی بوده است.

وی  گفت: هیچ پروازی مانند پروازهای گذشته نیست و خلبانان همواره با اتفاقات جدیدی در آسمان مواجه می‌شوند. پرواز هواپیما‌های سبک بیشتر از تغییرات و اتفاقات متفاوت برخوردار است چرا که ارتفاعات پایین با تغییر جو بیشتری مواجه می‌شوند.

ایمانی اظهار کرد:‌من هر لحظه از زندگی احساس رضایت دارم و از افرادی هستم که تمایلی به عقب برگشتن و به گذشته رفتن ندارم. هر روز برای من پله‌ای برای رسیدن به امروز بوده و بودن در این روزها برای من اهمیت بسیاری دارد.

وی افزود: بسیاری از مسائل پرواز مانند اتفاقات روزمره زندگی انسان است؛ پرواز موفقیت‌آمیز با دانش و دست فرمان خوب ممکن است. ما در کلاس‌های آموزشی به دانش‌آموزان خلبانی توصیه می‌کنیم که در خلبانی به خود مغرور نشوند چرا که این کار یک خلبان را نابود می‌کند و بدترین دشمن آن‌ها به حساب می‌آید.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار