رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

پخش نشدن قسمت جدید سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حذف قسمت دوم به خبر توقیف این سریال دامن زده است. سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان که از چهارشنبه دو هفته‌ پیش در پلتفرم نماوا منتشر شده بود، پس از انتشار قسمت دوم با درخواست توقف مواجه شده و […]

پخش نشدن قسمت جدید سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حذف قسمت دوم به خبر توقیف این سریال دامن زده است.

سریال «آنتن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سید ابراهیم عامریان که از چهارشنبه دو هفته‌ پیش در پلتفرم نماوا منتشر شده بود، پس از انتشار قسمت دوم با درخواست توقف مواجه شده و پخش نشدن قسمت جدید این سریال در روز گذشته چهارشنبه ۱۳ مهرماه و همچنین حذف قسمت دوم این سریال از پلتفرم نماوا به خبر توقیف این سریال دامن زده است.

ابراهیم عامریان در گفتگویی که در ۱۱ مهرماه با صبا انجام داده بود، درباره شباهت های این سریال با اتفاق های روز جامعه توضیح داده بود که من دنبال سیاست نیستم و ترجیح می دهم وارد این فضا هم نشوم اما این که اکنون سریال «آنتن» در حال پخش شدن است و همزمان هم به موضوعات روز جامعه شباهت پیدا کرده، اتفاقی بوده است. درست است که در قسمت دوم، به اعتراضات دانشجویی پرداخته بودیم و با جریانات امروز جامعه مصادف شد اما طرح این سریال را یکسال و نیم پیش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ساترا ارایه کردیم که آن موقع این شرایط پیش نیامده بود. حتی فروردین ماه ۱۴۰۱ بود که به ساترا درخواست پروانه نمایش دادیم و آنقدر طول کشید تا پخش «آنتن» به این زمان رسید.

در سریال «آنتن» پژمان جمشیدی، مرجانه گلچین، هادی کاظمی و الیکا عبدالرزاقی، رویا افشار، ارسلان قاسمی، بهنام تشکر،‌ سام نوری، نعیمه نظام دوست، سمانه منیری، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، نیما مظاهری، مونا فائزپور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام به ایفای نقش پرداخته اند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار