رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

برنامه صبح پارسی فردا با حضور امیر حاجی نورمحمدی روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ امیر حاجی نورمحمدی روز دوشنبه هجدهم مهر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. آقای نورمحمدی مدیرعامل شهر سالم است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا […]

برنامه صبح پارسی فردا با حضور امیر حاجی نورمحمدی روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ امیر حاجی نورمحمدی روز دوشنبه هجدهم مهر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. آقای نورمحمدی مدیرعامل شهر سالم است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا با میزبانان برنامه به گفت‌وگو بنشیند و درباره دستاوردهای بهداشتی در کلانشهرها صحبت کند.

در ادامه برنامه، خانم شامانی، شاعر کودک در صبح پارسی حاضر می‌شود تا از اشعار و آثار خود برای کودکان سخن بگوید. این برنامه همچنین میزبان گروه هم‌آوایی وصال است که با حضور در برنامه به اجرای چند قطعه سرود می‌پردازد.

اجرای «صبح پارسی» فردا را محمد امین نبی‌اللهی و کیمیا گیلانی بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است. برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار