رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
مجموعه «سایه امن» روی آنتن شبکه دو می‌رود

مستندی درباره مددکاران نیروی انتظامی در «سایه امن»

مجموعه «سایه امن» از امروز (یکشنبه ۱۷ مهر) به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این مجموعه تلاشی است برای نزدیک‌تر شدن به تلاش‌های معاونان اجتماعی، بانوان مشاور و مددکارانِ فعال در کلانتری‌ها و مراکز نیروی انتظامی که در […]

مجموعه «سایه امن» از امروز (یکشنبه ۱۷ مهر) به مناسبت هفته نیروی انتظامی از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این مجموعه تلاشی است برای نزدیک‌تر شدن به تلاش‌های معاونان اجتماعی، بانوان مشاور و مددکارانِ فعال در کلانتری‌ها و مراکز نیروی انتظامی که در قالب مستندهایی با داستان‌های واقعی تولید شده‌‌اند.

بازسازی موقعیت‌ها و پروند‌ه‌های واقعی برای بانوان پلیسِ مددکار و مشاور که برای حفظ حریم خصوصی افراد، بازیگران بدون اطلاع مشاور جایگزین شخصیت‌های واقعی شده‌اند، محور تولید این مستندها قرار گرفته‌اند.
مورد خاص، استانبولی تلخ، دور از خانه، این من نیستم و ریسمان آخر و … نام برخی از اپیزودهای مجموعه «سایه امن» است که در هر قسمت یک موضوع خاص اعم از مشکلات خانوادگی، عاطفی، نوجوانان، اعتیاد، اجتماعی و … مورد مشاوره قرار می‌گیرد.
«سایه امن» محصول معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا ست که از یکشنبه تا پنجشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۳:۱۵ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه دوشنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷:۴۵ و پنجشنبه و جمعه حوالی ساعت ۷:۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار