رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

اولین قسمت از مستند تلویزیونی «دیار ماندگار» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر مزرعتی دوشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دیار ماندگار» با محوریت آشنایی با موقعیت جغرافیایی، تاریخچه، مناطق گردشگری و… شهرهای ایران زمین تهیه و تولید […]

اولین قسمت از مستند تلویزیونی «دیار ماندگار» به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر مزرعتی دوشنبه ۱۸ مهرماه ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «دیار ماندگار» با محوریت آشنایی با موقعیت جغرافیایی، تاریخچه، مناطق گردشگری و… شهرهای ایران زمین تهیه و تولید شده است و در این مستند سعی شده مناطق گردشگری، موقعیت جغرافیایی، تاریخچه، ابنیه تاریخی، مناظر طبیعی، اماکن متبرکه و مذهبی، صنایع دستی، اشتغال، مردم شناسی، المان‌های شهری، بوستان‌ها، مراکز رفاهی و کشاورزی شهرهای کشورمان به مخاطبان معرفی شود.
بنا بر این گزارش، مستند «دیار ماندگار» در حقیقت یک سفر تصویری به اقصی نقاط کشورمان است که جاذیه های طبیعی، گردشگری، آثار باستانی و تاریخی، معرفی مشاهیر و بزرگان  و… را پیش رو بینندگان قرار می دهد.
از شهرهایی که در این برنامه به معرفی آنها پرداخته می شود می توان به کاشان، طبس، خراسان، آذربایجان شرقی و غربی و … اشاره کرد.
مستند تامینی «دیار ماندگار» از امشب تا پایان هفته هر شب به مدت ۳۰ دقیقه از قاب شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار