رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • دوشنبه 18 مهر 1401 - 12:35
  • کد خبر : 107976
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «دژاوو» بر صحنه تئاتر دیده می‌شود

نمایش «دژاوو» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زعفرانی از ۲۳ مهر در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود. مهدی زعفرانی نویسنده و کارگردان نمایش «دژاوو» که قرار است از ۲۳ مهر در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود، درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: «دژاوو» اثری سوررئال و آیینی است که و داستان گم‌گشتگی چند انسان […]

نمایش «دژاوو» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زعفرانی از ۲۳ مهر در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

مهدی زعفرانی نویسنده و کارگردان نمایش «دژاوو» که قرار است از ۲۳ مهر در پردیس تئاتر تهران روی صحنه برود، درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: «دژاوو» اثری سوررئال و آیینی است که و داستان گم‌گشتگی چند انسان را روایت می‌کند. این نمایش قرار است از ۲۳ تا ۳۰ مهر در پردیس تئاتر تهران اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه نمایش «دژاوو» دارای ۶ بازیگر است، درباره شیوه اجرایی نمایش افزود: اجرای این نمایش تلفیقی از سینما و تئاتر است و ما بخشی از نمایش را از طریق پخش تصاویر مشاهده می‌کنیم.

زعفرانی درباره روند تولید این اثر نمایشی نیز توضیح داد: از حدود ۲ ماه و نیم قبل پیش‌تولید «دژاوو» را شروع کردیم. گریم‌های نمایش گریم‌های خاصی است و به همین خاطر با برگزاری یک کارگاه گریم صورتک‌های مورد نظر اجرا تولید شد. در این نمایش بازیگران از صورتک استفاده می‌کنند و چهره آن‌ها مشخص نیست. ۲ ماه هم صرف تمرین نمایش کردیم.

وی درباره اینکه چرایی تعداد کم اجراهای نمایش «دژاوو»، یادآور شد: قرار بود در ابتدا ۱۰ اجرا داشته باشیم ولی به دلیل شرایط فعلی و اینکه ظرفیت سالن اجرای ما ۹۱۰ صندلی است، ریسک نکردیم و تعداد اجراها را کم کردیم.

کارگردان «دژاوو» در پایان سخنان خود درباره اینکه آیا تولید و اجرای این نمایش از حمایت خاصی برخوردار بوده یا هست، تأکید کرد: هیچ حمایتی از تولید و اجرای این نمایش نشده و تهیه‌کننده اثر عرفان ورشوچی منفرد است. تماشای این نمایش برای مخاطبان رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی http://dejavu-theater.ir برای تهیه بلیت نمایش اقدام کنند.

محمدحسین کاشانی، مهدیار زمانی‌فر، رضا عادلی، علیرضا شمائی، محمدرضا احمدلو، محمدطاها عبدالهی بازیگران نمایش «دژاوو» هستند که از ساعت ۲۰ روز ۲۳ مهر روی صحنه می‌رود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار