رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه «پلاک هشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «پلاک هشت» که مروری بر خاطرات دفاع مقدس دارد، یکشنبه ۱۷ مهر ماه مروری بر زندگی شهید مجید پازوکی علمدار تفحص دارد. شهید مجید پازوکی که پس از شهادت […]

برنامه «پلاک هشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، برنامه «پلاک هشت» که مروری بر خاطرات دفاع مقدس دارد، یکشنبه ۱۷ مهر ماه مروری بر زندگی شهید مجید پازوکی علمدار تفحص دارد.
شهید مجید پازوکی که پس از شهادت یار دیرینش شهید علی محمودوند ، او را به عنوان فرمانده تفحص لشکر ۲۷ محمد رسول الله برگزیده بودند، پس از مرارت فراوان و تفحص در رمل های سوزان خوزستان ، در ۱۷مهر ۸۰ بر اثر انفجار در میدان مین به جمع یاران شهیدش پیوست.
متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «پلاک هشت» بیان کرد:علاوه بر مرور یاد و خاطره شهدا، با توجه به هفته وحدت در برنامه امروز سفر رادیویی به شهر سردشت خواهیم داشت و با مهدی کریمی واحد ازجانبازان شیمیایی و از خانواده شهدای اهل تسنن گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «پلاک هشت » این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای کیوان همتی و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۳:۳۰ ازشنبه تا چهارشنبه از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار