رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

برنامه «باران» در آستانه ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) چهارشنبه ۲۰ مهر به صورت ویژه‌ای از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی در قرار چهارشنبه‌های امام رضایی این هفته خود میزبان یکی از خدام روشنایی و […]

برنامه «باران» در آستانه ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) چهارشنبه ۲۰ مهر به صورت ویژه‌ای از شبکه دو سیما روانه آنتن خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه «باران» با اجرای فرزاد جمشیدی در قرار چهارشنبه‌های امام رضایی این هفته خود میزبان یکی از خدام روشنایی و چراغانی حرم مطهر رضوی خواهد بود و از حضور حاج نمکی از ذاکران اهل بیت علیهم‌السلام بهره خواهد برد.

گفت‌‌وگو با خانواده‌های حاضر در حرم، معرفی کتاب، خوانش احادیث امام رضایی و گزارش حال و هوای حرم امام رضا (ع) از دیگر بخش‌های برنامه «باران» خواهد بود.
«باران» کاری از مرکز ارتباطات و رسانه‌های تصویری آستان قدس رضوی و گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و اجرای فرزاد جمشیدی است که چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های این شبکه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار