رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

یکی از مدیران باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تکذیب خبر تعطیلی و انحلال این خبرگزاری گفت: از همه خبرنگاران خواسته‌ایم به دلیل قطعی اینترنت تا اطلاع ثانوی به محل کار نیایند و به صورت دورکار اخبارشان را ارسال کنند. صبح امروز، تعدادی از سایت‌ها در خبری با عنوان باشگاه خبرنگاران به پایان خط خود رسید مدعی شدند: برخلاف […]

یکی از مدیران باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تکذیب خبر تعطیلی و انحلال این خبرگزاری گفت: از همه خبرنگاران خواسته‌ایم به دلیل قطعی اینترنت تا اطلاع ثانوی به محل کار نیایند و به صورت دورکار اخبارشان را ارسال کنند.

صبح امروز، تعدادی از سایت‌ها در خبری با عنوان باشگاه خبرنگاران به پایان خط خود رسید مدعی شدند: برخلاف وعده‌های علیرضا خدابخشی، معاون سیاسی، ساختمان باشگاه خبرنگاران تخلیه شد و این برند قدیمی به پایان راه خود رسید.

در ادامه این خبر آمده است: معدود خبرنگاران حاضر در باشگاه، احتمالا در بخش های مختلف خبرگزاری صداوسیما بدون قرارداد مشغول به کار شوند. کوچک سازی معاونت سیاسی از اهداف خدابخشی بود.

در همین رابطه از یکی از مدیران باشگاه خبرنگاران جوان کسب اطلاع کرد که وی این خبر را تکذیب کرد و گفت: به علت قطعی اینترنت همکاران دورکار شده‌اند.

وی اظهار داشت: یک سال است که دارند درباره تعطیلی و انحلال و ادغام باشگاه شایعه می‌سازند؛ ولی در حال حاضر سایت ما فعال است و دارد بروز می‌شود. باشگاه خبرنگاران و خبرگزاری صداوسیما دو موجودیت جدا از هم هستند و جنس کارشان متفاوت است. البته بخش تصویری باشگاه با خبرگزاری صداوسیما یکی شده است. ولی بخش مکتوب باقی می ماند و باصلابت ادامه می دهد.

وی ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی اینترنت در باشگاه خبرنگاران گفت: خبرنگاران ما در منازل خودشان مشکل اینترنت ندارند. ولی در محل کار به دلیل اینکه دارند شبکه را ایمن‌سازی می‌کنند اینترنت قطع است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار