رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«کوین اسپیسی» مدیر برنامه هایش را برای متفاعد کردنش به عذرخواهی علنی، پس از مطرح شدن اتهامات اخلاقی مورد سرزنش قرار داد و گفت این کار واقعا اشتباه بود. به نقل از ورایتی، «اسپیسی» در دادگاهی که اخیرا در نیویورک برای رسیدگی به اتهام سوء رفتار جنسی مطرح شده علیه‌ او از سوی «آنتونی رپ» […]

«کوین اسپیسی» مدیر برنامه هایش را برای متفاعد کردنش به عذرخواهی علنی، پس از مطرح شدن اتهامات اخلاقی مورد سرزنش قرار داد و گفت این کار واقعا اشتباه بود.

به نقل از ورایتی، «اسپیسی» در دادگاهی که اخیرا در نیویورک برای رسیدگی به اتهام سوء رفتار جنسی مطرح شده علیه‌ او از سوی «آنتونی رپ» بازیگر «پیشتازان فضا» حضور یافت و گفت که به معنای واقعی کلمه نمی‌دانسته چگونه به اتهامات رپ پاسخ دهد و مدیر برنامه‌هایش در سال ۲۰۱۷ به او پیشنهاد کرده برای بدتر نشدن این اوضاع بحرانی عقب‌ نشینی و عذرخواهی کند.

«اسپیسی» ادامه داد: «تشویق به عذرخواهی شدم اما درسی گرفتم که هرگز برای کاری که انجام ندادم عذرخواهی نکنم. من از تمام اظهاراتم پشیمانم. او سپس در حالی که به شدت مضطرب شده بود شروع به گریه کرد و گفت: «این مسئولیت من است. این کار واقعا اشتباه و بد بود و عمیقا متاسفم».

«آنتونی رپ» در سال ۲۰۱۷ ادعا کرد که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است برای ارضای میل جنسی خود در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و حالا خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده است.

محاکمه «اسپیسی» بر اساس ادعاهای «رپ» علیه او مبنی بر ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی متمرکز خواهد بود و نه ادعاهای تجاوز جنسی. ادعای مرتبط به تجاوز جنسی در ماه ژوئن به دلیل دیر مطرح شدن، رد شد.

پس اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شده است و پس از کنار گذاشته شدن از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه دار نفتی در فیلم «تمام پول دنیا» اثر «ریدلی اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد.

کمپانی نتفلیکس نیز فیلم زندگی‌نامه «گور ویدال» رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی با بازی «کوین اسپیسی» را بایگانی کرده و او همچنین از بازی در نقش چنگیزخان در فیلم «۱۲۴۲: دروازه‌ای به بهشت» کنار گذاشته شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار