رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تفاهم نامه همکاری سازمان سینمایی کشور و استانداری خراسان شمالی امروز چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی منعقد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ مدیرکل حقوقی، عملکرد و امور استان‌های سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی که عصر دیروز چهارم آبان […]

تفاهم نامه همکاری سازمان سینمایی کشور و استانداری خراسان شمالی امروز چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی منعقد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ مدیرکل حقوقی، عملکرد و امور استان‌های سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور در دیدار با استاندار خراسان شمالی که عصر دیروز چهارم آبان ماه انجام شد، به انقعاد تفاهم‌نامه همکاری سازمان سینمایی کشور با استانداری خراسان شمالی به عنوان یک ضرورت اساسی برای تقویت حوزه سینمایی تأکید کرد.

محمدرضا سوقندی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه اهتمام ویژه به استان در حوزه تجهیز دفاتر سینمای جوان، امکانات فیلم‌سازی و حمایت از هنرمندان فعال این حوزه شده است‌.

وی افزود: همچنین در این استان شورای سینما تشکیل شود تا مشکلات این حوزه هنری رفع شود.

ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی،سمعی و بصری هم در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه سینما به عنوان یکی از مولفه‌های توسعه در دنیا مطرح است افزود: در استان خراسان شمالی هم این مهم با وجود تنوع فرهنگی و قومیتی ظرفیت‌های بسیاری دارد در همین رابطه موجب فعالیت‌های گسترده‌ای در این حوزه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط طوری است که قشر جوان علاقمند دیدن فیلم‌ها به صورت فردی هستند، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا با ایجاد سالن‌های سینما امکان برگزاری برنامه‌های دسته جمعی و با حضور حداکثری علاقمندان فراهم شود.

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این دیدار اظهار داشت: حمایت از افراد فعال در حوزه سینما در دستور کار است.

محمدرضا حسین نژاد بر حمایت‌های لازم و پشتیبانی از هنرمندان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید و اظهار امیدواری کرد و گفت: ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که از هنرمندان استان حمایت کنیم و با حمایت این عزیزان شاهد پیشرفت روز افزون آنها باشیم.

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور و استانداری خراسان شمالی به منظور اجرای فعالیت‌های حوزه سینمایی توسط محمدرضا سوقندی مدیرکل دفتر حقوقی، عملکرد امور استان های سازمان سینمایی، سمعی و بصری کشور و محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی منعقد و به امضای طرفین رسید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار