رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

اولین قسمت از برنامه ترکیبی «پرچم بالاست» با موضوع حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ امشب ( یکشنبه ۸ آبان ماه) ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه با رویکرد حمایت از تیم ملی فوتبال  با […]

اولین قسمت از برنامه ترکیبی «پرچم بالاست» با موضوع حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ امشب ( یکشنبه ۸ آبان ماه) ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج تماشایی می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این برنامه با رویکرد حمایت از تیم ملی فوتبال  با اجرای هومن ستوده و سید مرتضی حسینی در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در مجموعه های ورزشی استان های تهران و البرز  با حضور دانش آموزان تهیه و تولید می شود.


ویژه برنامه شاد و جذاب «پرچم بالاست» با دعوت از پیشکسوتان فوتبال، چهره های هنری، خوانندگان و… یک دورهمی پرنشاط ورزشی را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.
این برنامه علاوه بر بخش های متنوع با برگزاری مسابقه برای دانش آموزان نشاط و شادابی را برای فرزندان این سرزمین بوجود می آورد.
پخش نماهنگ ها و موسیقی فاخر در راستای حمایت از تیم ملی در راه جام جهانی از قسمت های دیگر این برنامه است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
ویژه برنامه «پرچم بالاست» به تهیه کنندگی مشترک رضا حیدری و هومن ستوده کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از این هفته هر شب ( یکشنبه تا پنجشنبه) به مدت ۵۰ دقیقه پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار