رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ حامد محضرنیا، خواننده گفت: پس از خواندن خبر حمله تروریستی شاه‌چراغ یک شوک عظیمی به من وارد شد چرا که این اقدام بسیار ناجوانمردانه بود. من امیدوار بودم که این خبر شایعه باشد اما پس از دیدن ویدئو‌ی منتشر شده بسیار غمگین و دلشکسته شدم. محضرنیا […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ حامد محضرنیا، خواننده گفت: پس از خواندن خبر حمله تروریستی شاه‌چراغ یک شوک عظیمی به من وارد شد چرا که این اقدام بسیار ناجوانمردانه بود. من امیدوار بودم که این خبر شایعه باشد اما پس از دیدن ویدئو‌ی منتشر شده بسیار غمگین و دلشکسته شدم.

محضرنیا ادامه داد: من از اینجا به تمام خانواده‌ شهدای این اتفاق و همچنین تمام ایرانیان تسلیت عرض می‌کنم. تحمل چنین اندوهی بسیار عظیم و غیرقابل پذیرش است.

وی افزود: من از همکاران و برخی جوانان می‌خواهم نظر غیر کارشناسانه ندهند و ذهن مردم را درگیر اطلاعات اشتباه نکنند. تمامی ما انسان‌ هستیم و قلب‌ ما از حوادث این چنینی به درد می‌آید؛ افرادی که در رابطه با این حمله تروریستی اطلاعات غلط منتشر می‌کنند زندگی جدا از مردم ایران دارند و دلشان برای ایرانیان نمی‌سوزد. سلبریتی‌ها و افراد مشهوری که در ایران حضور دارند نیز باید از انتشار اخبار اشتباه خودداری کنند و گول افرادی که از خارج از ایران دست به انتشار دروغ می‌زنند را نخورند.

او اظهار داشت: نظر دادن در رابطه با این حوادث کاری عجولانه است و افراد باید منتظر انتشار اخبار موثق و درست باشند تا همه ما بتوانیم از اطلاعات دقیق برخوردار شویم و از تشویش اذهان عمومی خودداری کنیم.

گفتنی است؛ «سلام تهران» برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره «سلام‌ تهران» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @Salamtehrantv5 بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار