رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کمپانی پخش کننده فیلم «تفریق» چندین قرارداد جدید برای پخش این اثر مانی حقیقی در اروپا امضا کرد. به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی «فیلمز بوتیک» مستقر در کشور آلمان که حق پخش جهانی فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی را در اختیار دارد چندین قرارداد جدید برای پخش این درام ایرانی منعقد کرد. فیلم […]

کمپانی پخش کننده فیلم «تفریق» چندین قرارداد جدید برای پخش این اثر مانی حقیقی در اروپا امضا کرد.

به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی «فیلمز بوتیک» مستقر در کشور آلمان که حق پخش جهانی فیلم «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی را در اختیار دارد چندین قرارداد جدید برای پخش این درام ایرانی منعقد کرد.

فیلم «تفریق» که اوایل پاییز امسال در جشنواره های تورنتو و لندن به نمایش درآمد، اکنون برای پخش در کشور سوییس از سوی کمپانی پخش «ترایگان»، در کشور لهستان از سوی کمپانی «می‌فلای» و در یوگسلاوی سابق از سوی کمپانی «مگاکام» خریداری شده است. پیش از این کمپانی «دیافانا» در فرانسه و «سپتامبر فیلمز» در کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ حق پخش فیلم حقیقی را خریداری کرده بودند.

فیلم «تفریق» به تهیه کنندگی مجید مطلبی، با بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و اسماعیل پور رضا ساخته شده است.

این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است داستان یک مدرس رانندگی را روایت می کند که شوهرش را در حالی در خیابان‌های تهران می‌بیند، که او در آن زمان قرار بوده برای یک سفر کاری به جای دوری رفته باشد و این اتفاق موجب می شود آن زن به شوهرش برای داشتن یک رابطه نامشروع شک کند. اما توضیح رفتار شوهر آن چیزی نیست که در ابتدا به نظر می رسد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار