رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «صبح صبا» با هدف پرداختن به موضوع تلاش برای بهبود وضعیت شغلی راهی آنتن می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ بالا رفتن از نردبان ترقی و پیشرفت شغلی نیازمند سخت کوشی، وقت شناسی و کمی خوش شانسی است. همه ما تمایل داریم در تمام جنبه‌های زندگی‌مان پیشرفت کنیم. […]

برنامه «صبح صبا» با هدف پرداختن به موضوع تلاش برای بهبود وضعیت شغلی راهی آنتن می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ بالا رفتن از نردبان ترقی و پیشرفت شغلی نیازمند سخت کوشی، وقت شناسی و کمی خوش شانسی است. همه ما تمایل داریم در تمام جنبه‌های زندگی‌مان پیشرفت کنیم. ماندن در یک سطح، باب میل هیچ کسی نیست.! به خصوص پیشرفت شغلی که به صورت مستقیم دیگر بخش‌های زندگی‌مان را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. شاید در حال حاضر از شغلتان راضی باشید، اما انسان روحیه‌ای کمال‌گرا دارد و باید دائم به سمت بهتر شدن پیش برود. رضایت شغلی در گرو امید به آینده کاری‌ است. به همین علت است که ارتقا شغلی به شما انگیزه می‌دهد و شما را برای ادامه کار مشتاق‌تر می‌سازد.

برنامه زنده «صبح صبا» روز دوشنبه ۱۶ آبان با موضوع پیشرفت در کار همراه مخاطبان می شود. صبح صبا که یک مجله صبحگاهی رادیویی است هر روز صبح با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویداد های مهم در فضایی شاد همراه مخاطبان می شود. این برنامه در کنار اطلاع رسانی هر روز به یکی مسائل و موضوعات اجتماعی می پردازد که با انتخاب موضوع پشرفت شغلی برای برنامه دوشنبه به مخاطبان تاکید می کند که هیچ‌گاه به داشته‌هایتان قانع نباشید و همیشه به فکر پیشرفت باشید به ویژه در شغل و حرفه خود و از شغلتان لذت ببرید.

این برنامه در بخش های مختلف آیتم نمایشی، گزارش و گفتگو به این موضوع می پردازد.
شنوندگان با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند.

برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار