رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فصل چهارم و پایانی‌ «مانیفست» در بالای نمودار پخش نتفلیکس قرار گرفت؛ قسمت نخست این فصل اکنون در نتفلیکس در حال پخش است. ۱۰ قسمت نخست مجموعه مانیفست جمعه گذشته/ ۴ نوامبر به نتفلیکس آمد. در این قسمت پرواز ۸۲۸ پس از ۵ سال و نیم از زمان خروج از جامائیکا بر فراز آسمان نیویورک رسید. […]

فصل چهارم و پایانی‌ «مانیفست» در بالای نمودار پخش نتفلیکس قرار گرفت؛ قسمت نخست این فصل اکنون در نتفلیکس در حال پخش است.

۱۰ قسمت نخست مجموعه مانیفست جمعه گذشته/ ۴ نوامبر به نتفلیکس آمد. در این قسمت پرواز ۸۲۸ پس از ۵ سال و نیم از زمان خروج از جامائیکا بر فراز آسمان نیویورک رسید. اما طرفداران‌ مانیفست چه زمانی می‌توانند منتظر قسمت دوم فصل چهارم باشند؟

پرواز ۸۲۸ یک سرویس مونتگو ایر از مونتگو بی جامائیکا به فرودگاه بین‌المللی جان اف کندی نیویورک بود. این هواپیما در ۷‌آوریل ۲۰۱۳ با مجموع ۱۹۱ مسافر و خدمه پرواز کرد. این پرواز در حین پرواز با تلاطم روبرو شد و در ۴ نوامبر ۲۰۱۸ بر فراز نیویورک رسید.

به همین دلیل است که برخی از طرفداران‌ مانیفست بر این گمان هستند که قسمت دوم فصل پایانی این سریال در روز ۷‌آوریل سال ۲۰۲۳ پخش می‌شود؛ روزی که پرواز ۸۲۸ پس از ترگ مونتنگو بی‌جامائیکا ناپدید شد.

ان. بی. سی‌، مانیفست را پس از پخش سه فصل آن لغو کرد اما نتفلیکس فاش کرد که فصل چهارم و پایانی این مجموعه در سال ۲۰۲۱ سفارش داده شده است.

اکنون، این مجموعه پس از پخش ۱۰ قسمت بخش نخست فصل پایانی آن، نتفلیکس را در هفته نخست در رتبه نخست پخش‌کننده‌ها قرار داده است.

به نوشته مووی وب، فصل پایانی‌ مانیفست در مجموع ۲۰ قسمت خواهد داشت که گمان می‌رود ۱۰ قسمت دیگر در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شود.

اما تا زمان حاضر تاریخ دقیقی برای پخش ۱۰ قسمت پایانی‌ مانیفست وجود ندارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار