رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای شورای فیلم و سریال و همچنین شورای فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی و نماهنگ این بنیاد را منصوب کرد. به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری و دبیر شورای فیلم و سریال بنیاد شهید و امور ایثارگران طی احکامی […]

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران اعضای شورای فیلم و سریال و همچنین شورای فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی و نماهنگ این بنیاد را منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرهاد مختاری مدیرکل امور هنری و دبیر شورای فیلم و سریال بنیاد شهید و امور ایثارگران طی احکامی اعضای این شورا را منصوب و معرفی کرد.

مرتضی اصفهانی، عبدالله باکیده، حسین خورشیدی، سعید الهی، مهدی فرجی و بهمن حبشی به عنوان اعضای شورای فیلم و سریال و مکرمه آقایی، محمد زین‌الدینی، مهدی فرودگاهی و حبیب‌الله بهمنی به عنوان اعضای شورای فیلم کوتاه، مستند، پویانمایی و نماهنگ بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شدند.

در بخشی از حکم انتصاب اعضای شورا آمده است: «به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنر سینما و تلویزیون در تحقق سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و بزرگداشت یاد شهیدان والامقام و تجلیل از ایثارگران معزز و تدوین راهکارهای مناسب به منظور تقویت و نیل به سوی تولید آثار تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی تراز انقلاب اسلامی، با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده و مراتب تعهد جنابعالی، بدین‌وسیله به عنوان عضویت شورای مدنظر اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌شوید.»

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار