رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

انیمیشن «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری در باغ کتاب تهران در جشنواره «ایران آینده» در حال نمایش است. به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره ایران آینده از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه‌های متنوعی در چارچوب علایق نوجوانان اجرا می‌شود و گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال، مخاطبان اصلی آن هستند. […]

انیمیشن «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری در باغ کتاب تهران در جشنواره «ایران آینده» در حال نمایش است.

به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جشنواره ایران آینده از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برنامه‌های متنوعی در چارچوب علایق نوجوانان اجرا می‌شود و گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال، مخاطبان اصلی آن هستند. یکی از بخش‌های این جشنواره نمایش فیلم‌های مناسب گروه سنی نوجوان است که با استقبال خوب مخاطبان همراه شده است.

از روز چهارشنبه انیمیشن لوپتو پرفروش‌ترین انیمیشن ایرانی در سالن نمایش فیلم جشنواره هر روز از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان نوجوانان و خانواده‌های آنها است.

لوپتو انیمیشنی ایرانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه و به کارگردانی عباس عسکری، داستانی است درباره پدر علی که در کارگاه لوپتو با یاد دادن ساخت اسباب بازی به بیمارانش، آنها را درمان می‌کند. کارگاه اسباب‌بازی‌های خلاقانه لوپتو بین کودکان ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

جشنواره ایران آینده از ۱۱ تا ۲۰ آبان هر روز از ساعت ۹ تا ۲۲ در باغ کتاب تهران برای گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار