رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

مهبد قناعت پیشه در نظرسنجی مردمی به عنوان صبایی ترین مجری مرد رادیو انتخاب شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شما و صبا» یک مجله رادیویی با فضای شاد است که بر اساس تعامل با مخاطبان طراحی شده است این برنامه روزهای جمعه از این شبکه تقدیم مخاطبان می […]

مهبد قناعت پیشه در نظرسنجی مردمی به عنوان صبایی ترین مجری مرد رادیو انتخاب شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «شما و صبا» یک مجله رادیویی با فضای شاد است که بر اساس تعامل با مخاطبان طراحی شده است این برنامه روزهای جمعه از این شبکه تقدیم مخاطبان می شود.
این مجله رادیویی با صفحات متنوع و طنز تلاش می کند به کمک تعامل با مخاطبان فضای شاد و صمیمی ایجاد کند. «هدهد سیمین، فرش نارنجی سرزده، چی شد صبایی شد، روایت صبایی و گفتگو با عوامل» از بخش های متنوع این برنامه است.
«هدهد سیمین » بخش نظرسنجی این برنامه است، این نماد طنز معادل سیمرغ بلورین جشنواره ها در رادیو صبا است هر هفته به استناد نظرسنجی مخاطبان هدهدسمین به یکی از صبایی ترین ها در رادیو صبا تعلق می گیرد.
روز جمعه ۲۰ آبان این برنامه به انتخاب صبایی ترین مجری مرد رادیو صبا به انتخاب مخاطبان پرداخت، که از مجریان رادیو صبا «محمد رضا قلمبر، مهبد قناعت پیشه، محسن شاهمرادی، مهدی پر و امیر عضد» در این لیست قرار داشتند.

طبق نظر سنجی انجام شده در سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ مهبد قناعت پیشه به عنوان صبایی ترین مجری مرد موفق به دریافت هدهد سیمین از این برنامه شد.

«شما و صبا» جمعه ها ساعت ۱۸ به صورت زنده به تهیه‌کنندگی امیر اکبری واجرای مریم خادم پور تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار