رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «خنده نقره‌ای» با مروری بر فیلم کمدی بی پولی راهی آنتن می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «خنده نقره‌ای» برنامه ای ویژه معرفی فیلم های سینمایی کمدی و طنز در رادیو صبا است. «خنده نقره‌ای» روز دوشنبه ۲۳ آبان به معرفی و بررسی فیلم کمدی «بی پولی» […]

برنامه «خنده نقره‌ای» با مروری بر فیلم کمدی بی پولی راهی آنتن می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «خنده نقره‌ای» برنامه ای ویژه معرفی فیلم های سینمایی کمدی و طنز در رادیو صبا است.
«خنده نقره‌ای» روز دوشنبه ۲۳ آبان به معرفی و بررسی فیلم کمدی «بی پولی» می پردازد.
بی‌پولی فیلمی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، نویسندگی حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته محصول سال ۱۳۸۶ است. این فیلم در شهریور ۱۳۸۸ بر روی پرده سینما رفته‌است.
بی‌پولی در زمره‌ی فیلم‌های موفق دهه‌ی اخیر است. لیلا حاتمی برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از بیست‌وهفتمین جشنواره‌ی فلم فجر دریافت کرد و سیمرغ بلورین فیلم برگزیده‌ی تماشاگران نیز به این فیلم تعلق گرفت.
این برنامه در بخش‌های متنوع «شناسنامه، فیلم نامه و لغت نامه» مروری بر این فیلم دارد.
در «شناسنامه »به معرفی عوامل ساخت فیلم کمدی پرداخته می شود و در بخش «فیلم نامه» داستان فیلم را مرور می شود و بخش پایانی «لغت نامه» دیالوگ های مهم و ماندگار فیلم را یادآوری می شود.

«خنده نقره ای» به تهیه کنندگی مهدی استاد احمدو اجرای سجاد شهرابی شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۸:۱۵ همراه مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار