رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

برنامه «بالان» با محوریت امیدبخشی این هفته به بررسی ابعاد امید در کارآفرینی و تولید می‌پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکی از برآیندهای مهم امید و امیدواری ، اشتیاق و باور به اثرگذاری  اجتماعی است که اصلی‌ترین نتیجه آن ( تولید ) است. در این قسمت از «بالان» […]

برنامه «بالان» با محوریت امیدبخشی این هفته به بررسی ابعاد امید در کارآفرینی و تولید می‌پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکی از برآیندهای مهم امید و امیدواری ، اشتیاق و باور به اثرگذاری  اجتماعی است که اصلی‌ترین نتیجه آن ( تولید ) است.
در این قسمت از «بالان» با حضور شکوه‌السادات هاشمی «کارآفرین» و مصطفی طاهری «نیکوکار کارآفرین »  به میزبانی دکتر بابک حسن‌زاده مجری تلویزیون به بررسی ابعاد مختلف امید در کارآفرینی پرداخته می‌شود.

این برنامه تلاش می‌کند با پرهیز از کلیشه‌های رایج و  نصیحت‌محور، مخاطب را در بوته آگاهی، داوری و انتخاب قرار دهد .«بالان» مجری ثابتی ندارد بلکه در هر برنامه یکی از مهمان‌ها که از میان چهره‌های هنری شناخته شده، انتخاب شده‌اند وظیفه میزبانی را بر عهده دارند.

یکی از ویژگی‌های دیگر این مجموعه استفاده از آیتم‌های متنوع در آن است،از بخش‌های نمایشی کوتاه در ابتدای برنامه که با بازسازی موضوع محوری هر قسمت مخاطب را در شرایط انطباق ،همذات‌پنداری و همراهی قرار می‌دهد تا معرفی چهره ها ،فیلم های سینمایی و مستند و گفتگوهای صمیمانه با مردم که همه آنها در ارتباط با موضوع  هر قسمت از برنامه طراحی شده‌اند.

مجموعه ترکیبی «بالان» به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی احسان خزائی دوشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار