رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مستند «برادرم اکبر» پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند پیرامون شخصیت شهید اکبر چهرقانی محافظ ویژه و همرزم شهید مصطفی چمران است. شهید چهرقانی بعد از گذراندن تحصیلات متوسطه در یکی از دانشگاه‌های انگلیس در رشته […]

مستند «برادرم اکبر» پنجشنبه ۲۵ آبان ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند پیرامون شخصیت شهید اکبر چهرقانی محافظ ویژه و همرزم شهید مصطفی چمران است.
شهید چهرقانی بعد از گذراندن تحصیلات متوسطه در یکی از دانشگاه‌های انگلیس در رشته پزشکی پذیرفته شد اما تصمیم به نرفتن گرفت و در کمیته ثبت نام کرد.
او بعد از گذراندن آموزش‌های سخت رهایی گروگان به عنوان کادر ویژه نخست وزیری پذیرفته شد. هنگامی که دکتر چمران به دستور امام (ره) سپاه را تشکیل داد، اکبر در اولین دوره جوانان حضور داشت. اکبر چهرقانی شیفته دکتر چمران بود به همین دلیل پیشنهاد فرماندهی رانپذیرفت ومحافظ ویژه دکتر شد.
اکبر چهرقانی سرانجام درمحاصره سوسنگرد به شهادت رسید و حالا خانواده و هم‌رزمان او درمستند «برادرم اکبر» از شیوه زندگی و اخلاقیات او صحبت می‌کنند.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجید یوسفی پنجشنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار