رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«فوتبال زندگیست» و «ورزشیا» به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲ به روی آنتن شبکه نسیم می روند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه تولیدی «فوتبال زندگیست» به تهیه کنندگی الهام حاتمی هر شب ساعت ۲۳ به روی آنتن خواهد رفت. ویژه برنامه «فوتبال زندگیست» با اجرای مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر […]

«فوتبال زندگیست» و «ورزشیا» به مناسبت جام جهانی ۲۰۲۲ به روی آنتن شبکه نسیم می روند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ برنامه تولیدی «فوتبال زندگیست» به تهیه کنندگی الهام حاتمی هر شب ساعت ۲۳ به روی آنتن خواهد رفت.

ویژه برنامه «فوتبال زندگیست» با اجرای مهبد قناعت پیشه و محمدرضا قلمبر با روایت متفاوت از مسابقات ۲۰۲۲ قطر به جریانات موازی زندگی و فوتبال می پردازد. که در فرمی مستند و نمایشی به ایتم های شرکت در جام جهانی و حواشی مرتبط با ان خواهد پرداخت. پیش تولید این برنامه از خرداد ماه آغاز شده است که بخشی از آن با اجرای رامین ناصر نصیر و نیما شاهرخ شاهی در کشور قطر ضبط شده است. در این برنامه فرهنگ سازی و آشنایی مخاطب با چالش های پیرامون زندگی از زاویه دید فوتبال به نمایش گذاشته می شود.

«ورزشیا» به تهیه کنندگی پیمان یوسفی در شب های جام جهانی قطر  ۲۰۲۲ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه با آیتم های :تیتر۲ با اجرای مهدی حداد پور تاریخ نگار ورزشی (روایت بازی های جام جهانی پیشین ) ،یک خاطره (مرور خاطرات پیشکسوتان عرصه این حوزه ) یک داستان با روایت فرزاد شیر محمدی ، یک ستاره با روایت حمید محمدی و ایتم سه ، دو، یک ، روایتی سرگرم کننده از جام جهانی پیش رو را برای مخاطبان روایت می کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار