رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «به توان هفت» داستان های شگفت انگیز خواستگاری را با روایت امیرحسن مدرس تقدیم مخاطبان می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به توان هفت» عنوان یک برنامه فرهنگی است، که ازاین شبکه رادیویی پخش می شود. این برنامه بامحوریت روایت و قصه گویی با موضوع فرهنگ عامه […]

برنامه «به توان هفت» داستان های شگفت انگیز خواستگاری را با روایت امیرحسن مدرس تقدیم مخاطبان می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «به توان هفت» عنوان یک برنامه فرهنگی است، که ازاین شبکه رادیویی پخش می شود. این برنامه بامحوریت روایت و قصه گویی با موضوع فرهنگ عامه با اجرای امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.
«به توان هفت» با شعار زندگی را به توان هفت برسان در روزهای پاییزی به ورق زدن دنیای ادبیات و سینما در کنار زندگی می پردازد.

امیرحسین مدرس روز سه شنبه هشتم آذر داستان های شگفت انگیزی از کتاب خواستگاری نامه نوشته حمید کیان‌مهر را برای روایت می کند.
این کتاب سلسله داستان‌های شگفت‌انگیز خواستگاری است با زبانی طنز و جذاب که خواننده را در خندیدن با خودش همراه می‌کند و به او فرصت تجربه شادی در کتاب خواندن را می‌دهد.

این کتاب شامل ۳۰ داستان است از نویسنده و شرح خواستگاری رفتن‌های عجیبش که هیچکدام به نتیجه درستی نمی‌رسید و هرکدام داستان جذابی برای خودش داشت. نویسنده دو سال برای بازنویسی و اصلاح این کتاب وقت گذاشته است تا کتابی جذاب به خواننده تقدیم کند. این کتاب زبانی شبیه به زبان دوران قاجار دارد و با زبان ادبی آمیخته با کلمات امروزی فضایی جذاب را برای خواننده می‌سازد. خواننده با پسر جوان همراه می‌شود و خواستگاری‌ها مختلف او را می‌بیند.

این برنامه روز سه شنبه با عنوان موضوعی «عاشقی زیر باران» و با پخش سکانس هایی از فیلم سینمایی «کافه ستاره» جذاب تر می شود.
«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۳:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار