رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می‌دانید به فراخوان مجری‌شو شبکه افق بپیوندید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکی از سیاست‌های کلان شبکه افق سیما توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، مقوله جمعیت و همچنین توجه به جامعه زنان و خانواده است. در پیشبرد این سیاست تا […]

اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می‌دانید به فراخوان مجری‌شو شبکه افق بپیوندید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، یکی از سیاست‌های کلان شبکه افق سیما توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی، مقوله جمعیت و همچنین توجه به جامعه زنان و خانواده است. در پیشبرد این سیاست تا به امروز این شبکه تولیدات متنوعی در قالب مستند، کار و کوتاه و برنامه تلویزیونی همچون عصر شیرین داشته و تلاش کرده تا با تمام قوا در این مسیر قدم بردارد.

در ادامه توجه به همین سیاست که یکی از نیازهای کشور نیز است، شبکه افق سیما در نظر دارد تا برنامه‌ای با موضوع خانواده و با محوریت و مشارکت اعضای این نهاد م تولید کند تا بتواند بیش از پیش نقش خود را در ارتقاء کیفیت زندگی خانوادگی در چارچوب سبک زندگی ایرانی اسلامی ایفا کند.
به همین منظور و برای اجرای این برنامه اگر خودتان را در زمینه اجرای تلویزیونی مستعد می‌دانید به فراخوان مجری‌شو شبکه افق بپیوندید.
شرایط شرکت در فراخوان به شرح ذیل است:
در صورتی که زوج هستید یک ویدئو دو دقیقه‌ای از اجرای مشترکتان تهیه نمائید و در صورت اجرای تک نفره یک ویدئو یک دقیقه‌ای به شماره ۰۹۰۱۸۳۸۱۰۳۱ در پیام‌رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله) ارسال نمایید.
به یاد داشته باشید که ویدئوهای ارسالی را حتما به صورت افقی تهیه کنید و به همراه مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی، سن، شماره تماس)برای ما بفرستید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار