رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

از روز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱، به مدت ۴ روز پیاپی، دو بازی آخر بازی‌های گروهی، در هر گروه به طور همزمان برگزار خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در سومین بازی گروهی از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هر ۴ تیم در هر گروه، آخرین رقابت خود […]

از روز سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱، به مدت ۴ روز پیاپی، دو بازی آخر بازی‌های گروهی، در هر گروه به طور همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در سومین بازی گروهی از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هر ۴ تیم در هر گروه، آخرین رقابت خود را به طور همزمان در دو ورزشگاه در کشور میزبان آغاز خواهند کرد.

از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو بازی از هر گروه در رقابت‌های گروهی، از قاب شبکه فراتر با کیفیت ۴K-HDR برای فوتبال دوستان پخش شده که صدای دلنشین گزارشگر خوب شبکه سه، به طور زنده و مستقیم، هیجان تصاویر شفاف این شبکه را دوچندان است.

از روز سه‌شنبه هشتم آذرماه، روزانه چهار دیدار فوتبال که دو به دو همزمان انجام می‌شوند، در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۲:۳۰ به وقت ایران برگزار می‌گردند که شبکه سه سیما در قالب برنامه «جام ۲۰۲۲» و شبکه ورزش در برنامه «جام ۲۲» در کنار هم آنها را پوشش می‌دهند. اما شبکه فراتر که تنها شبکه با کیفیت ۴K است، بنا دارد تا همه این بازی‌ها را در برنامه «ورزش فراتر» پشت سر هم و بدون فاصله پخش کند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار