رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

هم‌زمان با اکران فیلم‌های پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های جشنواره اعلام شد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی جشنواره فیلم رشد، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های خانه جشنواره فیلم رشد در پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام شد. بر این اساس، محمدحسن شفیعی سروستانی روز چهارشنبه، […]

هم‌زمان با اکران فیلم‌های پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های جشنواره اعلام شد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی جشنواره فیلم رشد، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های خانه جشنواره فیلم رشد در پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام شد.

بر این اساس، محمدحسن شفیعی سروستانی روز چهارشنبه، نهم آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در موضوع «غرب و آخرالزمان» به ارائه مطلب خواهد پرداخت.

نشست تخصصی «سینما و تربیت نسل آینده» نیز با حضور مجید شاه‌حسینی کارشناس سینما، جمعه یازدهم آذرماه، از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ بر پا خواهد بود.

کارگاه‌هایی نیز در حاشیه اکران نمایش‌های جشنواره امسال برقرار خواهد بود؛

در کارگاه «تکنیک در سینما» که با حضور دکتر محمد حسین فرج برگزار خواهد شد، موضوعات فنی و تاثیر آن در ارائه مفاهیم سینمایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این کارگاه چهارشنبه نهم آذرماه، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

کارگاه مستندنگاری نیز با حضور استاد علیرضا قاسم خان، روز پنجشنبه دهم آذرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برپا خواهد بود.

همچنین کارگاه «نقد فیلم» سید مهدی ناظمی روز شنبه، دوازدهم آذرماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ برگزار می‌شود.

امسال سه هزار و ۴۶۰ فیلم از ایران و بیش از ۱۰۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. جشنواره فیلم رشد از هفتم آذرماه آغاز به کار کرده و قرار است تا ۱۳ آذرماه ادامه داشته باشد. اطلاع‌رسانی خبرها و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی eff.roshd.ir صورت می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار