رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما، تلویزیون از بستری شدن مجدد خود در بیمارستان خبر داد. ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: این خبر درست است که من دوباره در بیمارستان بستری شده ام. وی در پاسخ به این پرسش که […]

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما، تلویزیون از بستری شدن مجدد خود در بیمارستان خبر داد.

ابوالفضل پورعرب بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: این خبر درست است که من دوباره در بیمارستان بستری شده ام.

وی در پاسخ به این پرسش که روند درمان به چه صورت پیش می رود و خبری از جراحی نشد؟ عنوان کرد: بالاخره روند درمان خودش باید پیش رود و این روند رو به بهبودی است.

این بازیگر پیشکسوت در پایان اظهار کرد: به هر حال در بیمارستان هستم و ممنونم از اینکه به یادم هستید.

ابوالفضل پور عرب اواخر آبان ماه ۱۴۰۱ به دنبال حادثه ای در زمان ساخت مستند «سگ» به کارگردانی خود و تهیه کنندگی علی تقی‌پور، پایش زخمی می شود و عفونت می کند. او حدودا دو هفته در بیمارستان بستری می شود و برای ادامه روند درمان از بیمارستان مرخص شده و به خانه می‌رود. پورعرب ساعتی بعد از اینکه به خانه می رسد، حالش بد و مجددا به بیمارستان منتقل می شود.

ابوالفضل پورعرب در فیلم های «عروس»، «به وقت خماری»، «کاناپه» و در سریال هایی چون «وضعیت سفید»، «مسافر»، «شهرزاد» ایفای نقش کرده است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار