رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

زهره صفوی در برنامه «شب نشینی» به بیان خاطراتی پرداخت و گفت: پس از پدر مادر، همدم انسان فرزندان‌های او هستند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، زهره صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من سه پسر و چهار دختر دارم؛ زمانی که فرزند‌هایم را بزرگ می‌کردم مشغول بازیگری، کار […]

زهره صفوی در برنامه «شب نشینی» به بیان خاطراتی پرداخت و گفت: پس از پدر مادر، همدم انسان فرزندان‌های او هستند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، زهره صفوی، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من سه پسر و چهار دختر دارم؛ زمانی که فرزند‌هایم را بزرگ می‌کردم مشغول بازیگری، کار منزل و نویسندگی بودم. من باور داشتم که پس از پدر مادر، همدم انسان فرزندان‌های او هستند و به همین دلیل با عشق و علاقه آن‌ها را بزرگ کردم.

با این حال وقتی فرزندان بزرگ می‌شوند زندگی خود را شروع می‌کنند و از مادر و پدر خود فاصله می‌گیرند. اکنون دیگر ماهی یک الی دو بار با من تماس می‌گیرند و ابراز دل‌تنگی می‌کنند و من نیز برای آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

وی افزود: خانواده همسر همواره احترام بسیار بالایی دارند و همواره باید با احترام با آن‌ها رفتار کرد؛ آن‌ها همواره خواهان سلامتی و آرامش فرزندانشان هستند به همین دلیل اگر زمانی صحبتی می‌کنند که عروس‌شان ناراحت می‌شود تنها به دلیل آن است که خیر پسر خود را می‌خواهند.

او اظهار داشت: شب نشینی‌ها در گذشته به همراه کرسی‌ها بود و حال و هوای متفاوتی داشت؛ آن زمان با میوه‌هایی مانند انار، هندوانه، نارنگی و پرتغال از یکدیگر پذیرایی می‌کردند و چای نیز میل می‌کردند. قصه گفتن در شب نشینی‌ها بسیار رایج بود و همه به قصه‌ها و خاطرات گوش می‌دادند.

در گذشته وقتی مهمان می‌آمد و من کودک بودم اجازه نداشتم تا در جمع مهمانان باشم و از پشت در به آن‌ها نگاه‌ می‌کردم؛ مادر من بیش‌تر از آن که مهمانی برود، دیگران را دعوت می‌کرد تا از آن‌ها پذیرایی کند.

صفوی در پایان گفت : در گذشته، برای مثال ۷۰ سال پیش، مادران کمی دختران را محدودتر نگه می‌داشتند و اجازه بسیاری از کارها نبود. در آن زمان تنها به مدرسه می‌رفتم و برمی‌گشتم و دیگر کودکان نیز مانند من بودند.

گفتنی است؛ برنامه «شب نشینی» از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود و تهیه کننده این برنامه نیز عباس درویش است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار