رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه تاریخی – تحلیلی «سرچشمه»، شنبه ۱۲ آذرماه ساعت ۲۲ به تبیین و بررسی کارنامه حزب توده پس از انقلاب می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، “حسین شریعتمداری” در این برنامه درباره دستگیری سران حزب توده و ماجراهای پس از آن به گفتگو می نشیند. “شریعتمداری” از کسانی […]

برنامه تاریخی – تحلیلی «سرچشمه»، شنبه ۱۲ آذرماه ساعت ۲۲ به تبیین و بررسی کارنامه حزب توده پس از انقلاب می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، “حسین شریعتمداری” در این برنامه درباره دستگیری سران حزب توده و ماجراهای پس از آن به گفتگو می نشیند.
“شریعتمداری” از کسانی است که پس از دستگیری اعضای حزب توده در سال ۶۲ به دعوت مسئولان پرونده برای بحث تئوریک با سران حزب توده به زندان می‌رود. احسان طبری، تئوریسین بزرگ حزب توده در جریان همین بحثها با شریعتمداری پیوند می‌خورد و به این ترتیب نام شریعتمداری و طبری در تاریخ با هم گره می‌خورد.
«سرچشمه» کاری از گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما و گروه سیاسی شبکه پنج به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی است که موضوعات مختلف تاریخ انقلاب را با حضور شاهدان عینی و کارشناسان آن موضوع بررسی و برای اولین بار فیلم‌های کمتر دیده شده تاریخ انقلاب اسلامی ایران را منتشر می‌کند.
برنامه «سرچشمه» شنبه هر هفته ساعت ۲۲ به مدت ۵۰ دقیقه تقدیم نگاه مخاطبان خواهدشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار