رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

چهره جهانی بالیوود که برای حضور در جشنواره «دریای سرخ» به عربستان رفته، پس از جشنواره حج عمره به جا آورد. به نقل از هندوستان تایمز، با انتشار تصاویری از شاهرخ خان در لباس احرام، طرفداران وی در شبکه‌های اجتماعی بسیار احساساتی شدند و از اینکه او توانست به خواست قلبی خود برای زیارت این […]

چهره جهانی بالیوود که برای حضور در جشنواره «دریای سرخ» به عربستان رفته، پس از جشنواره حج عمره به جا آورد.

به نقل از هندوستان تایمز، با انتشار تصاویری از شاهرخ خان در لباس احرام، طرفداران وی در شبکه‌های اجتماعی بسیار احساساتی شدند و از اینکه او توانست به خواست قلبی خود برای زیارت این مکان مقدس برسد ابراز احساسات کردند.

دیروز تصاویری از شاهرخ خان در شهر مکه در حال انجام مناسک حج عمره منتشر شد.

این در حالی بود که وی چهارشنبه برای حضور در دومین دوره جشنواره فیلم دریای سرخ در عربستان حضور یافت و در کنار چهره‌های دیگری چون شارون استون، الیور استون و برونو مارس یکی از چهره‌های مشهور حاضر در این دوره جشنواره بود.

تاکنون چندین نفر از چهره‌های مشهور بالیوود از جمله دیلیپ کومار و عامر خان در مراسم حج و حج عمره شرکت کرده‌اند. شاهرخ خان هم پیشتر در مصاحبه‌ای با تایمز آو ایندیا گفته بود تاکنون به زیارت مکه مقدس نایل نشده و قطعاً انجام مراسم حج در دستور کارش هست و دوست دارد با پسرش آریانو دخترش سوهانا به این کار دست بزند. هنوز معلوم نیست آیا فرزندان او هم در این مراسم وی را همراهی کرده‌اند یا نه.

شاهرخ خان به زودی با فیلم «پاتان» دیده می‌شود. پوستر فیلم اکشن وی به تازگی منتشر شد. در این پوستر او با بازیگران دیگر این فیلم دیپیکا پادوکن و جان آبراهام دیده می‌شود که هر ۳ اسلحه به دست دارند. این فیلم را سیدارت آن‌اند ساخته و فیلم از ۲۵ ژانویه اکرانش را شروع می‌کند.

این بازیگر به تازگی فیلم «دانکی» را نیز در خاورمیانه فیلمبرداری کرد. این فیلم را راجکومار هیرانی ساخته و تاپسی پانو دیگر بازیگر آن است و قرار است دسامبر سال آینده اکران شود.

وی همچنین در فیلم «جوان» ساخته آتلی در کنار نایانتارا و ویجی ستوپاتی بازی کرده که به ۵ زبان هندی، تامیل، تلوگو، مالایالام و کانادا در ماه ژوئن آینده به سینماها می‌رسد.

شاهرخ خان در یک خانواده مسلمان در دهلی متولد شده و در چند فیلمش از جمله «من خان هستم» و «هی رام» در نقش چهره‌ای مسلمان بازی کرده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار