رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه طنز «بیمارستان صبا» با موضوع شروع دوباره زندگی همراه مخاطبان می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا؛ اگر احساس می‌کنید که زمان باز کردن صفحه جدیدی در زندگی‌تان از راه رسیده و باید شروع دوباره زندگی را مزه مزه کنید، روز شنبه ۱۹ آذر رادیو صبا در برنامه […]

برنامه طنز «بیمارستان صبا» با موضوع شروع دوباره زندگی همراه مخاطبان می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا؛ اگر احساس می‌کنید که زمان باز کردن صفحه جدیدی در زندگی‌تان از راه رسیده و باید شروع دوباره زندگی را مزه مزه کنید، روز شنبه ۱۹ آذر رادیو صبا در برنامه «بیمارستان صبا» می تواند به شما کمک کند.
شاید برخی از نقل قول‌های موثر از بزرگان جهان و جملات انگیزشی درباره زندگی و امید بتواند در این مسیر به شما انگیزه ببخشند اما در بیمارستان صبا برای شروع از نو جملات ساده و تکراری از شخصیت های حاضر در بیمارستان می شنویم که شاید تلنگری شیرین برای شروع یک تغییر باشد، که به کمک آنها می‌توانید شروع دوباره زندگی را با روحیه‌ای مضاعف و بارها قوی‌تر، از سر بگیرید.

این برنامه در قالب نمایش با نگاهی طنز به مخاطبان یاد آوری می کند که هر کدام از ما در متن زندگی، ممکن است به جایی برسیم که بخواهیم از وضعیت فعلی رها شده و در نقطه‌ای دیگر آغاز کنیم. در چنین مواقعی باید از آن چه آزار دهنده است عبور کرده و با شروعی دوباره به زندگی رنگ و لعاب بخشیم.

«بیمارستان صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی و بازیگری وحید کمالی زاده ساعت ۱۳:۳۰تقدیم مخاطبان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار