رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در آستانه آغاز شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت پوستر و تیزر مستند «برزخی‌ها» به کارکردانی و تهیه کنندگی عارف افشار رونمایی شد.  به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در آستانه آغاز شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت از پوستر مستند «برزخی‌ها» رونمایی شد. این مستند که به کارگردانی عارف افشار در بخش مسابقه […]

در آستانه آغاز شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت پوستر و تیزر مستند «برزخی‌ها» به کارکردانی و تهیه کنندگی عارف افشار رونمایی شد.

 به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، در آستانه آغاز شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت از پوستر مستند «برزخی‌ها» رونمایی شد. این مستند که به کارگردانی عارف افشار در بخش مسابقه ملی سینما حقیقت حضور دارد، به بررسی حواشی و اتفاقات اولین فیلم توقیفی سینمای ایران می پردازد. طراحی این پوستر را محمدرضا بیاتی انجام داده است.

مستند «برزخی‌ها»  در باشگاه رویاد تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: عارف افشار، مدیر فیلمبرداری: مهدی خادمی (با تشکر از محمدعقیلی) ، تدوین: محمدرضا سقازاده ، محمدرضا بیاتی، پژوهش و روایت: عارف افشار، دستیار کارگردان: طاها افشار ، رضا مشعوف، مدیر تولید: محمدرضا آهویی، مجتبی محمدی ، موسیقی: مهیار کریمی نیک، صدابردار: مسعود سلیمی، صداگذاری و ترکیب صدا: مجید آقایی، گرافیک: محمدرضا بیاتی.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار