رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در راستای رایزنی رئیس سازمان سینمایی و اعلام موافقت مسئولان وزارت کشور، مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده‌بندی و فینال جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی بوده و مجوز آن برای سینماها صادر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت […]

در راستای رایزنی رئیس سازمان سینمایی و اعلام موافقت مسئولان وزارت کشور، مدیران سینماهای کشور مجاز به نمایش بازی‌های رده‌بندی و فینال جام جهانی فوتبال در سالن‌های سینمایی بوده و مجوز آن برای سینماها صادر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ روح الله سهرابی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم گفت: با موافقت رئیس سازمان سینمایی کشور همزمان با برگزاری مرحله رده بندی و فینال بازی های جام جهانی فوتبال در قطر، سینماهای کشور پذیرای مخاطبان و مشتاقان فوتبال خواهند بود.

وی افزود: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از اکران فوتبال در سینماها ، پیگیری و رایزنی سازمان سینمایی برای اکران دیگر بازی‌های جام جهانی نتیجه داد و مسئولان مربوطه در وزارت کشور در جهت تقویت شور و نشاط جامعه و رونق بخشی به سینماها با نمایش دو بازی رده‌بندی و فینال در روزهای شنبه ۲۶ و یکشنبه ۲۷ آذرماه بر روی پرده سینماها موافقت کردند . سهرابی ادامه داد: این تصمیم به اطلاع شورای صنفی نمایش رسیده و در صورت تمایل شورا و توافق صنوف مرتبط از جمله سینماداران و تهیه‌کنندگان در خصوص قدرالسهم این برنامه ، سینماها اجازه خواهند داشت تا نسبت به اکران فوتبال اقدام کنند .

لازم به ذکر است قیمت تعیین شده برای فروش بلیط فوتبال مطابق با رعایت سقف قیمت بلیط سینماها یعنی چهل و پنج هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار