رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه‌های رادیویی ورزش و جام جهانی همزمان با برگزاری دیدار فینال بین تیم‌های آرژانتین و فرانسه مسابقه‌ای با عنوان «پیش بینی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر» را برگزار می‌کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ در فاصله یک روز مانده تا فینال بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال که […]

شبکه‌های رادیویی ورزش و جام جهانی همزمان با برگزاری دیدار فینال بین تیم‌های آرژانتین و فرانسه مسابقه‌ای با عنوان «پیش بینی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر» را برگزار می‌کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو ورزش؛ در فاصله یک روز مانده تا فینال بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، شبکه‌های رادیویی ورزش و جام جهانی به پاس همراهی مخاطبین خود طی این مدت، مسابقه‌ای با عنوان «پیش بینی فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر» را برگزار می‌کنند.
هواداران و فوتبال‌دوستان این دیدار تماشایی باید برای برد آرژانتین عدد ۱ و برای برد تیم فرانسه عدد ۲ را از طریق راه‌های ارتباطی زیر ارسال کنند:
سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۰۶
پیام رسان ایتا و بله @radiovarzeshfm
گفتنی است این دیدار هم از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز و هم از رادیو جام جهانی موج اف ام ردیف ۵/۹۵ مگاهرتز به صورت زنده پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار