رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اصحاب رسانه، منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی از امروز دوشنبه ۲٨ آذر می‌توانند برای حضور در سینمای اهالی رسانه در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ثبت‌نام کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در پی انتشار خبر شرایط ثبت‌نام «اصحاب رسانه» در این دوره جشنواره، […]

اصحاب رسانه، منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی از امروز دوشنبه ۲٨ آذر می‌توانند برای حضور در سینمای اهالی رسانه در چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ثبت‌نام کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، در پی انتشار خبر شرایط ثبت‌نام «اصحاب رسانه» در این دوره جشنواره، شرایط حضور «منتقدان فیلم و نویسندگان سینمایی» با ارائه نمونه اثر نیز اعلام شد.

بر این اساس، بارگذاری سه نمونه یادداشت، تحلیل یا نقد مرتبط با فیلم‌های بخش‌های مختلف جشنواره چهلم فیلم فجر که تا قبل از آذر ماه ۱۴۰۱ به نام متقاضی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده باشد، ضروریست.

منتقدان فعال در رسانه‌های دیداری و شنیداری هم می‌توانند لینک اینترنتی سه برنامه خود را ارسال نمایند. میزان حضور در سالن رسانه‌های دوره قبلی جشنواره فیلم فجر، یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از امروز دوشنبه ۲٨ آذرماه ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.این زمان یک هفته‌ای غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال ‌شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار