رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«سنگینی» روایت هادی معصوم‌دوست از بیماری اضافه‌وزن دوشنبه ۲۸ آذر ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود. «سنگینی» قسمتی از مجموعه مستند «زیستن» تولید جدید شبکه مستند سیماست و دوشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش و روز بعد ساعت ۹ تکرار می‌شود. هادی معصوم دوست در این قسمت در همراهی با زنده یاد […]

«سنگینی» روایت هادی معصوم‌دوست از بیماری اضافه‌وزن دوشنبه ۲۸ آذر ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می شود.

«سنگینی» قسمتی از مجموعه مستند «زیستن» تولید جدید شبکه مستند سیماست و دوشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش و روز بعد ساعت ۹ تکرار می‌شود.

هادی معصوم دوست در این قسمت در همراهی با زنده یاد محمد علی نقی لو به مصائب اضافه وزن و راه‌های مقابله با آن پرداخته است، موضوعی که بیش از نیمی از ایرانیان به آن مبتلا هستند.

این کارگردان با نمایش زندگی روزمره مرحوم علی نقی لو بیمار مبتلا به بیماری چاقی مصائب اضافه وزن را به نمایش گذاشته و در گفتگو با ورزشکاران و متخصصان تغذیه به علل به وجود امدن چاقی و راه کارهای مقابله با آن پرداخته است.

«زیستن» به تهیه‌کنندگی محسن استادعلی، مجموعه جدید شبکه مستند سیماست که در ۱۳ قسمت آماده شده است؛ این مجموعه مستند تلاش دارد سطح آگاهی و اطلاعات عمومی مردم را نسبت‌به بیماری‌های شایع افزایش دهد.

مستند «زیستن» که توسط جمعی از مستندسازان کارگردانی شده، بیماری‌های مختلف در عصر حاضر را به نمایش گذاشته و به بررسی، معرفی و نمایش وضعیت بیماران می‌پردازد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار