رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

مجموعه «معماهای فرید» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز صبح ها ساعت ۹:۱۵ از شبکه امید پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «معماهای فرید» در ۲۶ قسمت ۱۳ دقیقه ای برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است. داستان مجموعه درباره پسری مؤمن […]

مجموعه «معماهای فرید» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز صبح ها ساعت ۹:۱۵ از شبکه امید پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «معماهای فرید» در ۲۶ قسمت ۱۳ دقیقه ای برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.

داستان مجموعه درباره پسری مؤمن و دانا به نام فرید است که قدرت خارق‌العاده‌ای در حل معماهای سخت دارد و از این طریق مشکلات مردم را برطرف می‌کند. او با اتکا به هوش خدادادی‌اش با شخصیت‌های منفی داستان به مقابله می‌پردازد. خواجه احمد، عطار شهر و استاد فرید نیز با نگاه تقوا گرایانه‌ی خود سعی می‌کند به فرید و بچه‌های دیگر کمک کند تا باور و ایمان خود را تقویت کرده و جهت صحیح را در حل مسائل بیابند.

در مجموعه انیمیشن «معماهای فرید»، سعی شده با استفاده از طرح معما و سئوالات هوش، مسائل مختلف اخلاقی، تربیتی و انسانی، به مخاطب کودک و نوجوان منتقل شود. همچنین به موضوعاتی چون مقابله با ظلم و کمک به ستمدیدگان توجه شده و اندیشه‌های اسلامی و نیز هویت اصیل ایرانی در قالب داستان‌های اخلاق محور به کار گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار