رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه‌های شبکه رادیویی صبا با آغاز فصل جدید با رویکرد تازه‌ای روی آنتن می‌روند. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، با آغاز زمستان فصل جدید برنامه های شبکه صبا نیز راهی آنتن می‌شود. حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره تغییرات جدول پخش زمستانی شبکه گفت: رادیو صبا بعد از ایام محرم و صفر […]

برنامه‌های شبکه رادیویی صبا با آغاز فصل جدید با رویکرد تازه‌ای روی آنتن می‌روند.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، با آغاز زمستان فصل جدید برنامه های شبکه صبا نیز راهی آنتن می‌شود.

حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره تغییرات جدول پخش زمستانی شبکه گفت: رادیو صبا بعد از ایام محرم و صفر با تغییرات و تحول کلی همراه مخاطبان شد که دریافت بازخورد و نظرات مخاطبان درباره برنامه های جدید نیاز به بازده زمانی بیشتری دارد به همین دلیل جدول پخش زمستانی شبکه تغییرات کمتری خواهد داشت.

افتخاری افزود: در هر صورت طبق نتایج ارزیابی های فصلی صورت گرفته برنامه هایی که امتیاز کمتری دریافت کرده‌اند از جدول پخش حذف شده اند و زمان پخش برخی از برنامه ها با توجه به نظر و استقبال مخاطبان تغییر کرده است از جمله برنامه‌های حذف شده می‌توان به ویژه برنامه های جام جهانی اشاره کرد مثل «میریم که داشته باشیم»، «جهان در جام» و «ده بیست و دو» که با پایان بازی های جام جهانی از جدول پخش شبکه حذف شده اند.

وی اضافه کرد: مخاطبان به برنامه خاطره انگیز «خط خاطره» که گلچینی از برنامه های «صبح جمعه با شما» ویژه دهه شصت و هفتاد است ابراز علاقه بسیاری کردند که قرار شد این برنامه در بازه زمانی بهتری پخش شود، «خط خاطره» هر روز ساعت ۱۵ تقدیم مخاطبان می شود.

افتخاری در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه ویژه برنامه های جام جهانی مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت بر آن شدیم تا برنامه ورزشی ویژه ای متناسب با فضای رادیو صبا برای مخاطبان در نظر بگیریم. برنامه جدید «شش در چهار» با محوریت کری خوانی قرمز و آبی های فوتبالی برای علاقه مندان و طرفداران بازی های شهرآورد تهیه شده است که روزهای پنجشنبه و جمعه به تهیه‌کنندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه و علی زمانی پخش می شود.

مدیر رادیو صبا عنوان کرد: در بازه زمانی پخش ویژه برنامه های جام جهانی برنامه های «صبامک» و «همپای صبا» در حال بازنگری بودند که با آغاز فصل زمستان فصل جدید این برنامه ها با رویکردی تازه همراه‌ مخاطبان می شود. محمد اوزی تهیه کننده «صبامک» و خالق شخصیت های شناخته شده «استاد و عبدلی» در فصل جدید برنامه این شخصیت‌ها را با هنرمندی جواد انصافی و امیر پارسی به رادیو صبا می آورد.

افتخاری تصریح کرد: رادیو صبا برای فصل زمستان برنامه های جدیدی دارد که در جدول پخش این شبکه دیده نمی شود چون پخش اول آنها روی سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir است. این برنامه های جدید به نام های «طنز آوران» و «نخند جدی میگم» در قالب پادکست بعد از قرار گیری روی سایت رادیو صبا راهی آنتن می شوند. «طنز آوران» برنامه ای برای بازخوانی متون طنز طنزپردازان معاصر است و «نخند جدی میگم» پادکست های طنز با موضوع شهروندی است که تقدیم مخاطبان می شود. همچنین سریال «رویای بهار» از جمله برنامه‌های جدیدی است که با همکاری ایرانصدا از اول زمستان راهی آنتن صبا می شود. این سریال نیمه طنز هر شب ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن می رود.

مدیر رادیو صبا در پایان گفت: برنامه زنده ای را برای روزهای آخر هفته مخاطبان در نظر داریم که به زودی به جمع‌بندی می‌رسیم. این برنامه زنده روزهای پنجشنبه و جمعه همراه مخاطبان می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار