رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

قصه «مرغ ماهیخوار»، جمعه، دوم دی ماه، از برنامه «سیبک و قصه های مادربزرگ» شبکه رادیویی سلامت پخش شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی هر شب در قالب برنامه «سیبک و قصه های مادربزرگ»، مهارت‌های زندگی را در قالب قصه و نمایش به کودکان ارائه می‌کند. […]

قصه «مرغ ماهیخوار»، جمعه، دوم دی ماه، از برنامه «سیبک و قصه های مادربزرگ» شبکه رادیویی سلامت پخش شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، این شبکه رادیویی هر شب در قالب برنامه «سیبک و قصه های مادربزرگ»، مهارت‌های زندگی را در قالب قصه و نمایش به کودکان ارائه می‌کند. همچنین به والدین هم آموزش می‌دهد در موقعیت‌های متفاوت چطور با کودکان‌شان رفتار کنند تا رفتار درست را جایگزین رفتار نادرست کنند. گرچه این برنامه تخصصی برای کودکان است اما برای والدین هم مثمرثمر است.
در این برنامه، سیبک با اجرای «مریم باقری»، نماینده قشر خردسال است و هربار برایش ماجراهایی پیش می‌آید و مادربزرگ تلاش می‌کند او را آگاه کند تا راه و رسم زندگی را یاد بگیرد، که روز جمعه، دوم دی ماه، قصه «مرغ ماهیخوار» با رویکرد آموزشی در خصوص مشورت گرفتن، از رادیو سلامت پخش می شود.
«سیبک و قصه های مادربزرگ» در عین حال که برای کودکان طراحی شده است، می‌تواند به والدین آموزش غیرمستقیم بدهد که با دنیای کودکان بیشتر آشنا شوند، بدانند چطور رفتار کرده و صحبت کنند و … هدف این است که از طریق قصه‌درمانی به دنیای کودکان بپردازیم.
گفتنی است، برنامه «سیبک و قصه های مادربزرگ» به تهیه کنندگی «نازیلا نظمی» و گویندگی «فرشته قربانی» هر شب به مدت ۱۵ دقیقه ساعت ۲۱:۱۰ روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار