رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

کره جنوبی از کارگردان و بازیگر مجموعه پرطرفدار «بازی مرکب» تجلیل کرد. به نقل از ان‌ام‌ای، نشان شایستگی فرهنگی کره جنوبی برای نقشی که هوانگ دونگ هیوک کارگردان «بازی مرکب» و لی جونگ جائه بازیگر اصلی این سریال در صنعت فیلم ملی کره ایفا کردند، به آنها اهدا شد. یون سوک-یئول رئیس جمهوری کره جنوبی […]

کره جنوبی از کارگردان و بازیگر مجموعه پرطرفدار «بازی مرکب» تجلیل کرد.

به نقل از ان‌ام‌ای، نشان شایستگی فرهنگی کره جنوبی برای نقشی که هوانگ دونگ هیوک کارگردان «بازی مرکب» و لی جونگ جائه بازیگر اصلی این سریال در صنعت فیلم ملی کره ایفا کردند، به آنها اهدا شد.

یون سوک-یئول رئیس جمهوری کره جنوبی با اهدای نشان لیاقت فرهنگی درجه یک کشور به این ۲ در دفتر کارش در سئول، از نقش آنها در صنعت فیلم ملی تجلیل کرد.

رئیس جمهوری کره علاوه بر این پیام‌های تبریکی برای هوانگ و لی ارسال کرد و در آن تلاش و استعداد هوانگ به عنوان یک فیلمساز را تحسین کرد. وی با فیلم‌هایی چون «ساکت شده» و «خانم ننه بزرگ» در کشورش به شهرت رسید و در نهایت امسال برای «بازی مرکب» برنده جایزه امی بهترین کارگردانی شد.

رئیس جمهوری کره در پیام لی نیز از وی برای عملکرد قابل توجه در سریال تمجید و نوشت وی با این شخصیت قلب بینندگان را تسخیر کرد. لی نیز در ماه سپتامبر امی بهترین بازیگر مرد در یک سریال درام را از آن خود کرد و نام خود را به عنوان نخستین بازیگر آسیایی که این جایزه را دریافت ‌کرده، در تاریخ ثبت کرد.

پیش‌تر گفته شده فیلمبرداری فصل دوم «بازی مرکب» که از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس است، اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد و پایان سال ۲۰۲۴ برای پخش آن در نظر گرفته شده است. لی جونگ جائه نقش خود را در قسمت بعدی هم تکرار می کند و همچنان نقطه اصلی تمرکز است.

فرانتمن با بازی لی بیونگ هون و شخصیت گونگ یو نیز به سریال باز می‌گردند.

سریال «بازی مرکب» در سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر و در هفته اول نمایش، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده، رکورد «بریجرتون» را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعه این شبکه بدل شد.

داستان سریال درباره گروهی ۴۵۶ نفره است که برای بردن جایزه ۴۵/۶ میلیارد وونی (۳۵/۳ میلیون دلاری) به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار