رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«آواتار ۲» همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و تا پایان امروز (شنبه) از مرز ۱.۳ میلیارد دلار هم می‌گذرد. به نقل از ددلاین، «آواتار: راه آب» ساخته جیمز کامرون هر چه جلوتر می‌رود سرعت فروشش هم بیشتر می‌شود و آمار حکایت از این دارد که تا پایان امروز فروش این فیلم به بیش از […]

«آواتار ۲» همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و تا پایان امروز (شنبه) از مرز ۱.۳ میلیارد دلار هم می‌گذرد.

به نقل از ددلاین، «آواتار: راه آب» ساخته جیمز کامرون هر چه جلوتر می‌رود سرعت فروشش هم بیشتر می‌شود و آمار حکایت از این دارد که تا پایان امروز فروش این فیلم به بیش از ۱.۳ میلیارد دلار برسد. این در حالی است که فیلم تا پایان سه‌شنبه از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده بود.

این فیلم تنها در روز پنج شنبه ۴۸ میلیون دلار در بازارهای بین‌المللی فروخت تا آمار فروشش را به بیش از ۸۱۰ میلیون دلار برساند تا از «تاپ گان: ماوریک» که تاکنون پرفروش‌ترین فیلم بازار بین‌المللی سال ۲۰۲۲ بود فراتر برود.

این فیلم پرسرعت‌ترین فروش را در فرانسه و ایتالیا پس از پاندمی به نام خود کرده و پرفروش‌ترین فیلم فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در سال ۲۰۲۲ هم شده است.

تنها در روز جمعه در چین فروش این فیلم ۵.۴ میلیون دلار بوده و مجموع فروشش در این سرزمین به ۱۲۲.۵ میلیون دلار رسیده و انتظار می‌رود بتواند تا نزدیک ۲۰۰ میلیون دلار در این کشور بفروشد. این فیلم روز جمعه در کره هم ۳.۴ میلیون دلار فروخت و مجموع فروشش را به ۶۶.۶ میلیون دلار رساند.

در حالی که دیروز جمعه سومین جمعه اکران این فیلم بود، فروش این فیلم ۱۵ درصد از دومین جمعه اکرانش بیشتر شد. این فیلم اکنون در آمریکا در ۴۲۰۲ پرده سینما در حال اکران است و انتظار می‌رود ظرف ۱۵ روز در آمریکا ۳۸۰ میلیون دلار و تا دوشنبه ۴۲۲ میلیون دلار فروش کند.

جیمز کامرون پیشتر گفته بود در حالی که فروش فیلم از ۲ میلیارد دلار عبور کند می‌توان گفت موفق بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار