رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» ساخته ریان جانسون از نظر میران تماشاگر به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس بدل شد. به نقل از ورایتی، فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» که رایان جانسون نویسنده و کارگردان آن بوده، به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس در ۱۰ روز اول اکرانش بدل شد. این فیلم از ۲۶ […]

«گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» ساخته ریان جانسون از نظر میران تماشاگر به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس بدل شد.

به نقل از ورایتی، فیلم «گلس آنین: یک چاقوکشی اسرارآمیز» که رایان جانسون نویسنده و کارگردان آن بوده، به سومین فیلم پربیننده تاریخ نتفلیکس در ۱۰ روز اول اکرانش بدل شد.

این فیلم از ۲۶ دسامبر به نمایش درآمده و ظرف ۱۰ روز ۱۲۷ میلیون ساعت تماشا را ثبت کرده است.

این دنباله که دنیل کریگ بار دیگر بازیگر اصلی آن است، در روز اول نمایشش که روز کریسمس بود ۸۲.۱ میلیون ساعت تماشا داشت و پس از ۱۰ روز با ۲۰۹.۴ میلیون ساعت تماشا پس از «اعلان قرمز» با ۳۶۴.۰۲ میلیون ساعت و «بالا را نگاه نکنید» با ۳۵۹.۷۹ میلیون ساعت بیننده قرار گرفته است.

«گلس آنین» اکنون در فهرست پربیننده‌ترین فیلم‌های تاریخ نتفلیکس در ماه نخست نمایش در رده دهم ایستاده اما با توجه به اینکه تنها ۱۰ روز از نمایشش می‌گذرد انتظار می‌رود در این فهرست بالاتر بیاید.

فیلم «موزیکال ماتیلدا» نیز که از ۲۵ دسامبر اکرانش شروع شده در رتبه دوم جدول قرار گرفته و ۴۱ میلیون ساعت تماشاگر در هفته اول نمایش کسب کرده است.

در بخش تلویزیونی نیز سریال «چهارشنبه» ساخته تیم برتون با ۱۰۳.۹۶ میلیون ساعت تماشا در این هفته، برای ششمین هفته متوالی در صدر رده‌بندی ۱۰ سریال برتر قرار دارد. این سریال با ۳۴۱.۲ میلیون ساعت بیشترین میران ساعت تماشا در یک هفته را شکسته است.

«گلس آنین» دنباله‌ای بر «چاقوها بیرون» محصول ۲۰۱۹ است و دنیل کریگ در آن بار دیگر نقش کارآگاه چیره‌دست، بنوا بلانک، را ایفا می‌کند که درگیر پرونده جدیدی شده‌است. ادوارد نورتون، ایتن هاوک، جنل مونی، کاترین هان، لسلی اودم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلاین، کیت هادسن و دیو باتیستا دیگر بازیگران فیلم هستند.

در مارس ۲۰۲۱، نتفلیکس حق انتشار ۲ دنباله «چاقوها بیرون» را به مبلغ ۴۶۹ میلیون دلار خرید.

افتتاحیه جهانی «گلس آنین» با جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ رقم خورد و این فیلم اکران محدود یک هفته‌ای خود را از ۲۳ نوامبر ۲۰۲۲ آغاز کرد که گسترده‌ترین اکران سینمایی نتفلیکس بود و پخش آنلاین آن از ۲۳ دسامبر آغاز شد.

«گلس آنین» با تحسین منتقدان روبه رو شده و از فیلم‌نامه، کارگردانی، بازی‌ها و موسیقی آن تمجید شد. این فیلم از سوی هیئت ملی بازبینی فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۲۲ انتخاب شد و از نامزدهای گلدن گلوب نامزد در بخش بهترین فیلم موزیکال یا کمدی و بهترین بازیگر مرد برای کریگ است.

داستان این فیلم در دوره پاندمی و در بهار ۲۰۲۰ می‌گذرد وشخصیت اصلی فیلم یک میلیاردر دنیای فناوری در یونان است. راتن تومیتوز امتیاز ۹۴ درصد را به این فیلم داده و در متاکریتیک امتیاز ۸۱ از ۱۰۰ را کسب کرده است.

این فیلم تاکنون نامزدی جوایز متعددی را کسب کرده که جوایز اکتا، جایزه بلک ریل، انجمن منتقدان فیلم شیکاگو، حلقه منتقدان فیلم فلوریدا، ستلایت و گلدن گلوب از جمله آنهاست.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار