رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «بانک زده ها» به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «بانک زده ها» ساخته‌ی جواد اردکانی و علی بکائیان یکشنبه ۱۸ دی […]

فیلم سینمایی «بانک زده ها» به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «بانک زده ها» ساخته‌ی جواد اردکانی و علی بکائیان یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور جواد اردکانی نویسنده و کارگردان، علی رویین تن تهیه کننده، میرطاهر مظلومی بازیگر، الناز عبدی بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم ماجراهای پیش آمده برای چند دزد بانک و اختلاف بین آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، الناز عبدی، مسعود محمودی و سحر قریشی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقمندان برای حضور در پانصد و شصت و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار