رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «ایران امروز» شنبه ۱۷ دی به موضوع نظارت مجلس بر نهادهای مسوول در وضعیت آلودگی هوا می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» شنبه بیان کرد: آلودگی هوا در سطوح ملی و بین المللی، آثار زیان باری بر محیط زیست انسانی و […]

برنامه «ایران امروز» شنبه ۱۷ دی به موضوع نظارت مجلس بر نهادهای مسوول در وضعیت آلودگی هوا می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، عاطفه اقتداری تهیه کننده برنامه «ایران امروز» شنبه بیان کرد: آلودگی هوا در سطوح ملی و بین المللی، آثار زیان باری بر محیط زیست انسانی و طبیعی بر جای میگذارد. رشد تکنولوژی و شهرنشینی به تبعات خود افزایش حجم گسترده ای از انواع آلاینده ها در هوا را موجب شده و به دلیل مضر بودن آن برای سلامتی عموم و محیط زیست، حساسیت دولت مردان را در رابطه با اتخاذ تدابیر و تمهیداتی خاص، به منظور جلوگیری از آلوده نمودن هوا و تخریب محیط زیست بر انگیخته است.
وی ادامه داد: در ایران نیز در سالیان اخیر به ویژه در کلان شهرها این آلودگی افزایش قابل توجهی داشته و به نوبه خود باعث ورود خسارات جبران ناپذیر بر سلامتی اشخاص و کیفیت اموال شده است.
اقتداری افزود: با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه روز شنبه
میزبان سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس خواهیم شد و در خصوص نظارت بر قوانین و مقررات آلودگی هوا گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» شنبه به تهیه کنندگی عاطفه اقتداری و اجرای احمد طبعی ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار