رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تاد فیلد با فیلم «تار» موفق شد تا مهر تایید را از انجمن ملی منتقدان فیلم هم بگیرد. به نقل از ورایتی، یک پیروزی نادر برای تاد فیلد با فیلم «تار» به دست آمد و این درام با دریافت جایزه بهترین فیلم از انجمن ملی منتقدان فیلم در روز شنبه، یک هت تریک بزرگ کرد. […]

تاد فیلد با فیلم «تار» موفق شد تا مهر تایید را از انجمن ملی منتقدان فیلم هم بگیرد.

به نقل از ورایتی، یک پیروزی نادر برای تاد فیلد با فیلم «تار» به دست آمد و این درام با دریافت جایزه بهترین فیلم از انجمن ملی منتقدان فیلم در روز شنبه، یک هت تریک بزرگ کرد.

«تار» پس از کسب جایزه بهترین فیلم از انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس و حلقه منتقدان فیلم نیویورک، اکنون به یکی از معدود فیلم‌هایی بدل شده که جایزه بهترین فیلم را از سه انجمن اصلی نقد آمریکا دریافت کرده است.

آخرین فیلم‌هایی که از سوی هر سه انجمن مهم نقد آمریکا برنده شده بودند «ماشین من را بران» ریوسکه هاماگوچی در سال ۲۰۲۱، «شبکه اجتماعی» دیوید فینچر در سال ۲۰۱۰ و «گنجه دردها» کاترین بیگلو در سال ۲۰۰۹ بودند.

اما امسال فقط «تار» نیست که این ۳ جایزه را برده بلکه کیت بلانشت بازیگر اصلی فیلم نیز هر ۳ جایزه برجسته انجمن‌های نقد را از آن خود کرده و علاوه بر وی البته کی‌هوی کوان بازیگر «همه چیز همه جا به یکباره» هم بهترین بازیگر نقش مکمل از این ۳ انجمن شده است.

«تار» ‌همچنین جایزه بهترین فیلمنامه انجمن را برای تاد فیلد دریافت کرد.

کالین فارل و کری کاندون به عنوان بازیگر مرد نقش اصلی و بازیگر زن نقش مکمل برای نقش‌آفرینی در «اشباح اینیشرین» ساخته مارتین مک دونا بر جوایز خود افزودند و البته بازی کالین فارل بار دیگر همراه با دیگر نقش‌آفرینی‌اش در فیلم «پس از یانگ» کوگونادا تجلیل شد.

برنده بهترین مستند نیز بار دیگر «همه زیبایی و خونریزی» لورا پویتراس بود و درام مستقل «افترسان» ساخته شارلوت ولز نیز جایزه کارگردانی را از پارک چان ووک برای «تصمیم به ترک» ربود.

«EO» داستانی صمیمی از یک الاغ از لهستان نیز ۲ جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی و بهترین فیلمبرداری را برای میشال دیمیک دریافت کرد.

این هفته یکی از مهم‌ترین هفته‌ها در معرفی برندگان جوایز مختلف است و برندگان انجمن بازیگران و کارگردان‌ها و انتخاب منتقدان معرفی و مراسم گلدن گلوب برگزار می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار